tanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det som skjedde var at jeg skal lukke opp døra mi, og da kjører det en bil inn ved siden av meg, på en parkering. Han rygget litt ut, og da trodde jeg at det var fritt frem for å lukke opp døra, men da kjørte han inn igjen. Og jeg lager et lite merke over hjulet, på skjermen til bilen. Denne var nylakert, og det ble et merke som ikke var spesielt synlig, noe som kan minne om steinsprut. Jeg er en ærlig og redelig kar, og vil gjerne gjøre opp for meg. Skademelding er vel ikke nødvendig her? Han som hadde bilen som var "offeret" mente dette, men jeg mener det bare er bedre om jeg betaler hva det evt vil koste å rette opp denne kosmetiske" feilen", som ble gjort. Det var bare en liten skade / ripe / hakk helt i kanten der hvor skjermen slutter. Noen som vet hva slikt evt. vil komme på? Eller har forslag til løsning? Mvh TanX Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvis det er bulk i skjermen så må den rettes og da etter det lakkes Lenke til kommentar
tanx Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Er et lite merke, som er ganske vanskelig å se. Men den må nok rettes opp, så lakkeres over. Men må man lakkere hele delen på nytt, eller kan man "flekke" på det? Evt priser? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Usikkert når vi ikke har sett skaden, noen skader kan rettes innenfra så du slipper og lakke noe Lenke til kommentar
tanx Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Takk uansett! Får bare vente til han har hørt med lakkeringsverkstedet, så tar jeg det bare derifra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Alltid lurt og høre med fagfolk ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå