Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med røyk og runking.

Gjest Problematiker

Anbefalte innlegg

Gjest Problematiker

Tittelen ble litt rar, men gadd ikke lage to poster.

Er 16 år.

Røyking:

Jeg har røyket i ett år, men jeg blir fortsatt kvalm hvis jeg tar i for hardt. Kan det hende jeg røyker feil, eller tåler jeg det ikke?

Skal man trekke inn i munnen og så ned i lungene - eller direkte ned i lungene?

Runking:

Jeg har problemer med det at etter jeg har runket en gang og prøver meg på runde 2. får jeg ekstremt vondt i testiklene. Jeg mener, det er så gale at jeg må slutte.

Jeg klarer heller ikke å trekke huden helt bak når jeg har boner. Klarer akkurat over hodet med litt oppvarming.

Det går helt fint når den er slapp.

Håper på svar ASAP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

røyking: det er fordi du ikke har røyket så lenge/mye; den gode nyheten er at det antagelig betyr at du ikke er avhengig! løsning: slutt å røyke, sparer helsa og lommeboka.

onani: jeg vet selvfølgelig ikke hvordan det er for andre, men jeg blir også ganske ømfintlig "etter en runde" og trenger en pause før jeg er klar igjen. Tror det er ganske vanlig.

Forhud: du har antagelig litt trang forhud/kort streng, det vil normalt hjelpe etter litt "øvelse" med eller uten partner (bare vær forsiktig og vær sikker på at det er fuktig nok eller bruk glidemiddel).

Hvis det ikke blir bedre etterhvert bør du ta deg en tur til legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...