Gå til innhold

Aiptek AHD H5 Extreme?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vant meg et Aiptek AHD H5 Extreme videokamera på netthandelen. Lurte derfor på om dette er et bruktbart kamera i forhold til utsalgsprisen på rundt 2500,- ?

Er full HD oppløsning på det, men forstår jo at det er forskjell på kvaliteten jo lengre opp i pris du kommer.

Spørsmålet er altså om dette kameraet er noe å beholde (Har ikke videokamera fra før) eller noe jeg bare burde selge!?

Hadde vært kjekt om noen som har prøvd det kunne kommet med noen svar.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har selv akkurat fått det samme kamera.de har en " kjøp nå" på 4000.- kroner,, som for det første er helt feil. Det samme koster 1799 på Expert.... Og jeg syntes dette kamera er av bar plastikk. Jeg får ikke tatt bilder under videoinnspilling. Og det er ikke 12 megapixler, som det står i annonsen,en 5. Jeg har sendt Mail til Netthandelen, å spurt hva dette er jeg da.......Jeg prøvde mitt i går, både ute og inne,,men syntes ikke det står til forventningene,, som de reklamerer for... Mvh Marianne

Lenke til kommentar

Det er greit nok at man må vite hva man skal ha, men det er mange som ikke tenker på å sjekke opp. Priser andre steder. Jeg har akkurat sitti å sett på en annen vare. Et Lavvo telt Extreme,, som Netthandelen harbtil 5500 kroner på . Kjøp nå. Som koster 1999 kroner i butikk.. Da skjønnerbikke jeg hvordan man kan lure folk på denne måten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...