Mikr89 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei. Har prøvd og prøvd og jailbreake min nye 3gs uten hell,heltil jeg fant ut at jeg hadde fått den med ny bootroom eller hva det heter,da funka metoden til blackr1n,men kan jo aldri skru mobilen helt av noe som er veldig plagsomt av og til så lurte på om det var kommen en slags fix for dette til nå??? Etter jeg semi jailbreaket iphonen har jeg brukt metodene i winterboard(no docked og no undocked icon labels)eller hva det heter til og fjerne navna til iconene på sprinboardet,noe som pluttselig ikke gikk lenger vet ikke om det er jeg som har downloada noe eller kommet borti noe men noen som vet om noe jeg kan prøve for og fjerne den skriffta igjen,kanskje en app for det? trenger også en del tips til spill fra appstore som dere mener er ett must(gjør ingen ting om spilla er blitt gammle) Håper noen kan hjelpe her Ps glemte å spøre om det går an og endre lås opp texten og hvordan.Takker for svar. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Ingen som kan hjelpe med hvordan jeg fjerner navnene til ikonene på springboardet på iphone? Please hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå