Gå til innhold

Lavmål gamer.no

Anbefalte innlegg

Her sikter jeg (selvfølgelig) til "nyheten" om at DNF skal utsettes.

Det som skurrer er at spillet aldri har hatt en utgivelsesdato, derfor blir det litt dumt å fortelle leserne at det har blitt utsatt... :roll:

Samtalene med Take2 er også rimelig useriøse siden de ikke har noen relevanse i denne saken i det hele tatt. Grunnen til dette er at det har blitt sagt utallige ganger av 3DR at Take2 ikke har noen som helst innflytelse på spillet. Det eneste de gjør er å gi det ut, vi snakker ikke om finansiering en gang. 3DR har knapt kontakt med Take2 foruten "visninger" av DNF en gang i blant.

George Broussard, som for øvrig er designeren av DNF, ikke sjefen av 3DR (Scott Miller har den jobben, eller for å være pinlig nøyaktig, han er 'daily manager', men eier selskapet sammen med GB, GB er også med på noe administrativt, men ikke mye), har sagt hele veien at hvis det ikke kommer fra 3DR, så er det ikke sant. Å snakke med Take2 er fåfengt, siden de ikke vet en damn shit. 3DR har i flere år nå sagt at spillet kommer "When Its Done" (WID), noe annet er bare rykter og annet bullshit.

De andre kommentarene fra 3DR er jo selvfølgelig pinlige, men det settes i et helt nytt lys hvis man tar med det faktum at de har skiftet 3D-motor, og faktisk skrotet alt 'game content' minst en gang.

Jeg håper virkelig gamer.no setter seg litt inn i stoffet før de poster slike 'rants' som nyheter i fremtiden. Dette er sladder på nivå med se&hør....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her sikter jeg (selvfølgelig) til "nyheten" om at DNF skal utsettes.

Det som skurrer er at spillet aldri har hatt en utgivelsesdato, derfor blir det litt dumt å fortelle leserne at det har blitt utsatt... :roll:

Det har svirret rykter om at spillet skal lanseres i år. Vi gjør jobben vår og avkrefter disse ryktene.

Samtalene med Take2 er også rimelig useriøse siden de ikke har noen relevanse i denne saken i det hele tatt. Grunnen til dette er at det har blitt sagt utallige ganger av 3DR at Take2 ikke har noen som helst innflytelse på spillet. Det eneste de gjør er å gi det ut, vi snakker ikke om finansiering en gang. 3DR har knapt kontakt med Take2 foruten "visninger" av DNF en gang i blant.

Vi var klar over dette, men ønsket til tross for dette å få frem hva Take 2 faktisk sa på konferansen. Vi burde nok nevnt dette aspektet, og det var var en liten glipp. Artikkelen er nå endret noe.

George Broussard, som for øvrig er designeren av DNF, ikke sjefen av 3DR (Scott Miller har den jobben, eller for å være pinlig nøyaktig, han er 'daily manager', men eier selskapet sammen med GB, GB er også med på noe administrativt, men ikke mye), har sagt hele veien at hvis det ikke kommer fra 3DR, så er det ikke sant. Å snakke med Take2 er fåfengt, siden de ikke vet en damn shit. 3DR har i flere år nå sagt at spillet kommer "When Its Done" (WID), noe annet er bare rykter og annet bullshit.

Jeg har ikke komplett innsyn i hierarikiet i 3D Realms, og benyttet meg av deres egen info på hjemmesiden dems (http://www.3drealms.com/bio/). Der fremgår det kun at George Broussard er "owner/partner". Nøyaktig samme tittel har Scott Miller. Flott at du følger med og opplyser oss om dette. Skal fikse feilen umiddelbart.

De andre kommentarene fra 3DR er jo selvfølgelig pinlige, men det settes i et helt nytt lys hvis man tar med det faktum at de har skiftet 3D-motor, og faktisk skrotet alt 'game content' minst en gang.

Sant nok, men vi syns det var litt artig og valgte å at dem med i artikkelen. Jeg syns forøvrig synd på programmererne, som mang en gang har måttet begynne helt på nytt igjen etter tusenvis av arbeidstimer bak en motor.

Jeg håper virkelig gamer.no setter seg litt inn i stoffet før de poster slike 'rants' som nyheter i fremtiden. Dette er sladder på nivå med se&hør....

Den fornærmelsen skal jeg la vær å kommentere. Eller vent, det er jo akkurat det jeg gjør - kommenterer den.

Lenke til kommentar

Flott at du tar kritikken seriøst, det står det respekt av. Jeg bør vel kanskje beklage den siste kommentaren, jeg har enda til gode å se dårlige ordspill på siden deres :lol:. Ikke har dere som vane å skrive jallasladder heller, jeg var kanskje litt brå med den sammenligningen. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...