ppplll Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Grunnet til at jeg ikke poster i musikk forumet,er at ingen svarer der,så jeg prøver her istede. For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa. Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vert morsomt og fått høre den igjen. Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p Den sangen er eller var altså på kasett den gang. Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan det være Gustav Loretzen med "Dame som viser frem rompen sin"? Gustav Loretzen - Dame som viser frem rompen sin Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ja e du på styr:p det e den ja!! no ble jeg glad, fikk nesten lyst å sende deg et takkekort^^ Men kor får jeg sangen.. Do you know? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vent litt. Skal se om jeg finner ut noe Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Men kor får jeg sangen.. Do you know? http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/C...arn/?id=1702176 129,- er vel ikke en upris for en låt du har lett etter i årevis... Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ikke di andre sangene,bare den ene som jeg nevnte. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Nei da er det vel ikke så farlig for deg alikevel Mulig den selges som mp3 via Platekompaniet. Endret 15. januar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Her er noe: CDON og Platekompaniet . Men Googler du litt skal det vel være mulig å kjøpe enkeltsang i mp3 format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå