Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru, løgner, hårvekst og selvtillit i bunn.

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 20 år og studerer første år på et universitet. Generelt trives jeg veldig godt i livet, har mange herlige venner og alltid noen jeg kan snakke med. Alt er fryd og gammen, bortsett fra når det kommer til jenter.

Jeg har alltid vært en sosial person, og er mye sammen med jenter på vors, fester og fritiden. Har ingen problemer med å bli kjent med de. Problemet mitt er å få meg en kjæreste, eller for den saks skyld ONS sånn for moro skyld. Jeg har hatt en kjæreste i livet, og da var jeg 15 år. Det varte i halvannen mnd. Jeg har rotet litt rundt på byen med jenter, men jeg tør aldri å få med noen hjem, og ikke tror jeg de ville blitt med hjem heller. Saken er nemlig den at jeg har enormt kraftig hårvekst på hele kroppen. Det som plager meg er at hele ryggen er full av hår, masse hår over alt. Dette hemmer meg veldig når det kommer til å få med en jente hjem i senga, og å innlede et forhold til noen. Jeg er redd for reaksjonen dems når de f.eks stryker meg på ryggen og kjenner en hel masse hår.

Jeg har overhørt mange jenter som sier så mye negativt om hår på ryggen, og alle gutter kommenterer alltid min kraftige hårvekst. Det gjør ikke akkurat saken bedre. Jeg vokset ryggen og skuldrene i sommer, noe som kostet 400,- Etter to uker begynte hårene å komme tilbake igjen. Jeg har rett og slett ikke penger til å vokse meg to ganger i mnd, men har i det siste tenkt litt på å fjerne hårveksten på ryggen med laserbehandling. Men dette koster 3000-4000,- og må gjentas 3-4 ganger. Det er penger jeg ikke har, og uansett vil det være evigheter til ryggen er "normal".

Dette plager meg sterkt, og gjør at jeg ikke trives når folk snakker om kropp, hårvekst eller sex.

Jeg er nemlig fortsatt jomfru. Til venner løy jeg en gang vi satt og snakket om vår første gang i fylla, så alle tror jeg har gjort det. Noe som betyr at jeg må fortsette denne løgnen. Men det bryr meg i grunn ikke. Det som bryr meg er hvis jeg kommer til å ha sex for første gang, og folk tror jeg har gjort det før, men så vet jeg nesten ikke hva som skal skje. Både dette og at jeg plages av hårveksten på ryggen, gjør at jeg nesten ikke tør å prøve å ha sex med noen. I verste fall ender det opp med at jeg kommer så langt som til senga og vi kler av oss, så reagerer hun på hårveksten på ryggen og jeg kommer til å faile helt og selvtilliten går i dass.

Det er så frustrerende. Jeg blir hemmet f.eks når jeg trener. Mange i min gjeng (med både jenter og gutter) liker å ta en tur i svømmehallen og sitte i jacuzzi, men jeg tør ikke vise meg nesten naken foran jenter.

Alt ovenfor gjør at jeg fort blir veldig passiv når det kommer til å gjøre jenter til noe mer enn bare noen å kysse med. Jeg ønsker å ha sex, oppleve hvordan det er, kunne komme smilende ut og alle guttene jeg bor sammen med vet at jeg har hatt meg, og jeg ønsker å kunne gå på stranden og kose meg og kanskje innlede et forhold til en jente etter hvert.

Men aldri i livet om jeg viser meg i badeshorts foran jenter med en rygg som ser ut som dette .

Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei!

Jeg er ei jente på 20 som har en kjæreste som jeg er veldig veldig glad i. Han høres akkurat ut som deg, og jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om akkurat det promblemet der. Eller, jeg kan ikke kalle det for noe problem fordi det er helt natulig. Venninen min sier også selv at det er barskt med menn med hår , rett og slett.

Jeg ser ingen grunn til at dette skulle hemme deg i det hele tatt :) Ingen som tenker over det bortsett fra deg, og kjenner jeg gutter rett så skal kompisene alltid ha noe å mobbe hverandre med.

Lev livet, nyt det til det fulleste. Hva er det farligste som kan skje om du tar med deg ei jente hjem? Kødd litt med det på forhånd kanskje og ta en liten vits. Kjør på , det er nok bare du som tenker over det :)

Endret av WheelMan
fjernet quote av førstepost.
Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Bortsett fra det med hårveksten, jeg det på brystet :p

Uansett så vet jeg at det å være jomfru i en alder over "gjennomsnittlig debutalder" kan gjøre en ting eller to med selvtilliten, hvertfall når man er gutt. Gutter skryter jo ofte over hvor mange damer de har nedlagt, og mange debuterer jo i 14-15 års alderen etc.

Jeg var som deg før. Debuterte i en alder av 22, late bloomer! Så du er langt fra alene på akkurat det punktet. Jeg løy aldri og påsto at jeg hadde hatt meg, men det var vel sjelden man fikk det spørsmålet også.

Når folk snakket om sex, følte jeg meg utilpass, og ville helst skifte tema fortest mulig.

Men ting kan snu fort, tro meg! Ikke gi opp håpet, det finnes noen for alle. Jeg er så heldig å ha funnet ei jente jeg trives utrolig godt sammen med, og vi deler de samme interessene, tilogmed musikksmak. Dette var helt utenkelig for meg for et par år siden, så det ordner seg nok for deg også, skal du se :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Selv om hår på ryggen ikke akkuratt er det mest sexy, så synes jeg du burde gi f*** i det. Du er den du er ;) Konsentrer deg om andre positive sider med deg, frem hev disse. Lær deg og kødde med håret ditt, le med folk i steden for la dem le av deg.

Få noen til å barbere mønster på ryggen din når det er sommer, gjør det morsomt! ;)

Når det gjelder sex og jomfru dommen din.. Når det gjelder ONS, så er dama stort sett "bankers" når dere har gått hjem til en av dere og klærna forsvinner. Er det dama du skal være sammen med, så vil hu klare å leve med det/hjelpe deg med å fjerne det ;) Men som nevnt over, det å få det frem litt før dama kjenner det, er ikke en helt tragisk plan.

Jeg synes selv ikke det er noe pent med hår på ryggen eller overdrevent mye på brystet. Ryggen prøver jeg å holde fri og brystet passer jeg på at ikke blir så mye at det tyter ut av t-skjorten min. Men det er alt etter hva du gjør det til! ;)

:hmm: Bare jeg som synes jeg skriver for og i mot hår vekst? :S

Lenke til kommentar

Jeg debuterte med klem, kyssing, fingring og sex i løpet av en og samme time, da jeg var 26, med ei dame på 37

Tror nok ikke du har det så kjipt

Lenke til kommentar

Det finnes kremer du kan smøre på ryggen, la den ligge på i 4/5 min eller noe sånt før du dusjer deg bak...er bare å søke litt. Jeg tror allikevel som biskop at når dere først har revet av klærne, da er hun nok så tent at hun gir f...

En annen mulighet er at hun er så opphisset at hun blir dominerende og du havner på rygg...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Noen som har gode råd?

Hva i alle dager - hvorfor tenker du på dette? Jeg har ryggen full av hår - minst like mye som bildet du linker til. Er i tillegg overvektig og ikke spesielt sosial. Dette har da aldri hindret meg fra sex eller annen moro. Problemet ditt sitter i hodet, og ikke på ryggen! :)

Mvh Jultomten

Lenke til kommentar
Noen som har gode råd?

Hva i alle dager - hvorfor tenker du på dette? Jeg har ryggen full av hår - minst like mye som bildet du linker til. Er i tillegg overvektig og ikke spesielt sosial. Dette har da aldri hindret meg fra sex eller annen moro. Problemet ditt sitter i hodet, og ikke på ryggen! :)

Mvh Jultomten

Juletomten har helt rett.

Lenke til kommentar

Dette er bare nok et eksempel på at dagens skjønnhetsidealer har gått alt for langt. Det er ikke noe galt i å ha hårvekst, hverken på ryggen eller brystet. Det er helt naturlig, og det må vi prøve å huske. Fjerningen av hår er for mange noe som må gjøres, koste hva det koste vil, og slik hårhysteri skjønner jeg ikke at folk gidder.

Jeg skal ikke love deg at du ikke kommer til å snuble borti en og annen jente som synes metroseksuelle, strigla og glattbarberte menn er det beste i verden, men sånn tenker heldigvis ikke alle jenter. Og om du ser etter en å utvikle et kjæresteforhold til, tenker jeg du finner deg en som deler dine verdier, og da trenger du ikke være redd for at hun skal hyle og løpe ut av rommet den dagen du viser deg i bar overkropp.

Lenke til kommentar
Gjest Hårete selv, no problem

Kjøp deg epilator. Ja, vondt men billig og har dessuten samme effekt som waxing. Uansett, ved å enten bruke enten wax eller epilator slutter hårene til slutt å komme fordi du ødelegger hårrota. Btw hår er bare naturlig, ikke noe problem!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville heller hoppa i seng/innledd et forhold til en gutt som var tøff nok til å beholde håret, enn en som glattbarberte seg. Det viser at du er tøff, og vil kanskje gi en illusjon av at du er det på andre områder også.

Er sikker på at det er noen der ute for deg!

Endret av malnor
Lenke til kommentar

Jeg er kanskje litt eldre enn de fleste her inne.

Da jeg var på din alder, var jeg kjempebekymret over at jeg hadde så lite hår på brystet og ryggen. Det var altså helt motsatt!

"Alle" idoler hadde en flott, hårete brystkasse. Det hadde ikke jeg. Knapt noen fjoner.

På den tiden var hår et tegn på at man ble voksen. Skal du la deg lede så kraftig av hva som er "på moten" akkurat nå?

Det å ha hår på bryst og rygg er helt normalt for menn. Sliter kvinner med hårveksten, så er det ikke ditt problem.

Skjønner at det ikke er så enkelt som å si at du skal slutte å bry deg, men det faktisk helt normalt med hår på overkroppen.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Min personlige mening om hår på bryst/rygg hos mannfolk er at kan du se det på 100m avstand, når personen har skjorten på, eller du lener deg mot personen og faller noen ekstra 10cm fordi hår er mykt, da er det for mye. Men før det kommer så langt, så er det hawt. Hår er mannete, og menn er hawt. Spesielt i disse femigutte-tider.

Vel å merke så trenger man ikke hår for å være mann, det er ikke det jeg prøver å si, men å glattbarbere rygg/bryst om man ikke har det naturlig hadde i alle fall fått meg til å løpe.

Lenke til kommentar

Som mange har påpekt så er nok problemet ditt selvtillit, og ikke hår på ryggen.

Jeg syntes det er kjempesexy med menn som er menn. Har en del kompiser som er ekstremt opptatt av utsendet. De shaver brystkasse, armer og trimmer leggene sine. Totalt usexy. Det som er litt gøy er at de som regel bare får seg fjortissdamer :)

Nei, vær med ut i boblebad og kos deg! :) Er nok få som kommer til å reagere på det! Spesielt venner gir faen i sånt, selv om gutter kan erte litt, uten å mene noe vondt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...