South_Bridge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 All type for garanti faller vekk selvfølgelig... men jeg lurer siden jeg ser folk tilby "modding"/"fiksing" av konsoller, er dette lovelig? SELV liker jeg umodda da jeg spiller online (den beste måten å spille et spill på :-) ) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du har kjøpt et produkt i en norsk butikk og kan dermed gjøre hva du vil med det. Hvis du vil lage 360en om til et akvarium? Sett igang! Kjøleskap? Vrient men be my guest. Legge inn en uoriginal firmware i DVD-stasjonen? Hell yes. Det ER altså lov å modde 360en så mye du vil. Det du derimot forbryter deg mot er TOSen (Terms Of Service) for Xbox Live, garantivilkårene for Xboxen, og om du laster ned spill fra internett så er naturligvis ikke det lov, du må kjøpe spillene men har lov til å ta sikkerhetskopier og bruke dem med modifisert firmware. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Takk for klart og tydelig svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå