Ekinorak Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg bestemte meg for å lage en "mini" hjemmekino og kjøpte: WD TV Live Optoma HD200X Og tenkte å bruke noen datahøytalere til å starte med. Men jeg kan ikke koble til datahøytalerne på noen måte. Ingen plugg for det. Er eneste løsningen å kjøpe reciver+høytalere? Ganske skipt uten lyd.' Så vidt jeg vet kan WDTV gi lyd ut over HDMI og Optical, og projektoren har ingen lyd ut heller. Er ganske blank på temaet. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg bestemte meg for å lage en "mini" hjemmekino og kjøpte: WD TV Live Optoma HD200X Og tenkte å bruke noen datahøytalere til å starte med. Men jeg kan ikke koble til datahøytalerne på noen måte. Ingen plugg for det. Er eneste løsningen å kjøpe reciver+høytalere? Ganske skipt uten lyd.' Så vidt jeg vet kan WDTV gi lyd ut over HDMI og Optical, og projektoren har ingen lyd ut heller. Er ganske blank på temaet. Prøv AV out utgangen. Der ligger det analog stereo-lyd + komposittvideo. Bildet kjører du på HDMI til Optomaen. Kjøp den billigste HDMI kabelen du finner. Dyr HDMI kabel har ingenting for seg. Skal du ha surroundlyd, må du nok ha en receiver som tar lyd fra HDMI eller optical ja. Endret 16. januar 2010 av Junkers Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 GENIALT hadde ingen anelse at AV ut kunne brukes til høyttalere. THANK YOU! Endelig lyd diiiiigg. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 GENIALT hadde ingen anelse at AV ut kunne brukes til høyttalere. THANK YOU! Endelig lyd diiiiigg. Bare hyggelig å hjelpe Kos deg med film ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå