norway Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kan jeg brenne et spill på 2 CD`er inn på 1 DVD plate ? ISO og slik... Og ,kan jeg brenne musikk over på DVD plater , og hvis ja , vil den da virke på CD`spillere , eller bare DVD spillere ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja, du kan brenne .bin/.iso/etc på dvdplater. Nei, kun dvdspillere kan lese dvdplater. Jeg tror ikke du kan lage en DVD-DA, for den standarden eksisterer ikke. Lenke til kommentar
norway Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Ok , takk....Men , går det å ha CD1 og CD2 på samme DVD ? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Regner med at det du spør er om man kan ta innholdet av 2 spill CD'er og lage det om til en DVD slik at man slipper å skifte etc. Hvordan du skal få det til er jeg litt usikker på. Tviler på at det er noe forferdelig enkelt å gjøre. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ok , takk....Men , går det å ha CD1 og CD2 på samme DVD ? det går i enkelte tilfeller. for eksempel Enter The Matrix. det jeg gjorde, var å legge alle filene fra cdene inn i samme dir. har bare testet å installere fra HD, men det skal jo gå fra dvd og da. husk og legg ved no-cd crack så du slipper å hive i orginal cden hele tiden. test om du kan installere fra hd før du brenner en dvd på denne måten. ellers kan du jo hive inn alle cdene som image og bruke virtual clone drive som leser fra dvd. her kan det også være smart med no-cd crack så du slipper å ha dvd'en i (med emulert beskyttelse) eller orginal cd. daemon kan brukes alternativt til virtual clone drive. her kan du selv bestemme hvilken beskyttelse som skal emuleres. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Regner med at det du spør er om man kan ta innholdet av 2 spill CD'er og lage det om til en DVD slik at man slipper å skifte etc.Hvordan du skal få det til er jeg litt usikker på. Tviler på at det er noe forferdelig enkelt å gjøre. er det det han mener? som på under a killing moon der du må skifte cder hele tiden? da må du gå for images på dvden og virtual clone drive eller daemon. men jeg liker best full install og no-cd crack. så slipper du stresset med å finne cd'ene og slikt. tar gjerne litt større plass,men hastigheten på loadingen går opp bertaktelig og mb'en er jo så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå