Gå til innhold

[Løst]Ouija brett, hjelp!

Hareooo

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og en venn skal være her på lørdag .. Vi skal spille spiritisme .. Eller prøve det .. Jeg veit det er farlig, men jeg og han vill i det minste prøve .. Så det er bare 4 spørsmål.. Jeg takker for alle svar .. Vær så snill .. Handler på Fredag (Imorra)

1:Hvordan lager man brettet ?

2: Hva er reglene?

3: Hvordan tillkaller du åndene?

4: Hvordan slutte spillet ?

Takker for alle svar igjen xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke på denne heksekunsten selv, men jeg fant det interessant å lese litt om det avlikevel. Tror du på denne heksekunsten, så vil du erfare ting som du selv tror har med det overnaturlige å gjøre, rettere sagt bli litt paranoid. Dersom du ikke har noe tro på dette, så vil du heller ikke oppleve en dritt.

Hvem og hva du treffer på er ifølge Ouija-ekspertene rent tilfeldig, mange ganger skjer det ingen kontakt i det hele tatt. Mange tror også at dette redskapet kan brukes til å kontakte bestefar i himmelen, men Ouija er visstnok ment for å kontakte onde ånder eller demoner om du vil.

Hvordan man lager disse bretta er jeg ikke sikker på, men Ouija-ekspertene vil ha det slik at ferdige pakker man kjøper i hobbybutikker ikke vil fungere.

Ellers så kan du bare søke på google el for mer og kanskje mer riktig info enn det jeg kan om emne.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...