handprint Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sett at flere og flere har hoppa innom HDR-testinga så jeg prøvde selv i dag. Dette er første gangen jeg prøver og det jeg egentlig vil ha kritikk på er følgende: - Komposisjon - Bruk av HDR (Overdrevent?) ..Og annet som dere kan komme på. Bildet er satt sammen av 3 eksponeringer med følgende data (@32mm): ISO: 100, Blender: 4.0, Lukker: 1/500 ISO: 160, Blender: 4.0, Lukker: 1/50 ISO: 100, Blender: 4.0, Lukker: 1/125 Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dette syns jeg var pent og fornuftig bruk av HDR. Tipper statuen hadde vært en siluett uten HDR. Liker komposisjonen og må være av de bedre "Første" bildene som har blitt lagt ut her Stå på Lenke til kommentar
handprint Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Takker for meget varme ord! Du har helt rett i at statuen (vår kjære Vannmann) hadde vært en siluett uten HDR. Noen kommer sikkert til å syntes at dette motivet er pøkk kjedelig, noe jeg selv syns det er, i og med at det er det mest brukte motivet for fotografer i denne byen, men men. Det er egentlig ikke så veldig mye spennende i denne byen så gjenbruk av motiver må man vel bare regne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå