Olum Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg og noen kompiser reiser ned til Amsterdam i vinterferien og blir der i 4 dager. Hva er det vi bare må få med oss? Hvilke coffe shops anbefales? Og det virker som det er flere andre norske grupper som skal ned dit. Er det vanlig at det er mye nordmenn å møte på der på denne tiden av året? Endret 14. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Uten at jeg vet noe om deg eller dine venner, men jeg hadde nok tatt meg en tur til red light district, om så bare får å se. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Inne på norsk freakforum ligger det en egen tråd om amsterdam under rusmiddler tror jeg. Leste i den for noen år siden og da gikk den ut på at folk fotalte hvilke shops de hadde vært på og hva de hadde røyka/spist der og kvaliteten på service og varer. Er selv ikkerøyker, men kan anbefale amsterdam på det sterkeste. Kuleste utestedet er uten tvil Ecape på rembrantplein. Hele dansegulvet står bokstavelig talt å rister når de skrur opp lyden uttpå natta. Sjekk også ut www.iamsterdam.com for å se om det er noen konserter el lign når dere skal ned dit.. Jeg digger amsterdam, men den er uten tvil best i juli. Det er forøvrig fler horer også man kan gå å se på evt pule om dere skulle føle for det. God tur og ha det gøy. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Takker for tips. Selvfølgelig er det diggere å dra på ferie når det er varmere i lufta, men vi er utrolig gira på å dra til Amsterdam så fort som mulig. Jeg har også hørt at det er lurt å dra utenfor turistsesongen. Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vi er der nå Konge, men noen som veit kor det er shopping streets? På jakt etter sportstype plass. Googla men finne bare masse piss! Btw, dere kommer garantert til å møte på aussies, de er overalt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Vi fant shoppinggatene, men jeg var så fjern at det kan bli vanskelig å forklare hvor. Tror det var i området rundt Dam-plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå