Gå til innhold

Ting man må få med seg i Amsterdam?

Olum

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompiser reiser ned til Amsterdam i vinterferien og blir der i 4 dager. Hva er det vi bare få med oss? Hvilke coffe shops anbefales? Og det virker som det er flere andre norske grupper som skal ned dit. Er det vanlig at det er mye nordmenn å møte på der på denne tiden av året?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inne på norsk freakforum ligger det en egen tråd om amsterdam under rusmiddler tror jeg. Leste i den for noen år siden og da gikk den ut på at folk fotalte hvilke shops de hadde vært på og hva de hadde røyka/spist der og kvaliteten på service og varer.

Er selv ikkerøyker, men kan anbefale amsterdam på det sterkeste.

Kuleste utestedet er uten tvil Ecape på rembrantplein. Hele dansegulvet står bokstavelig talt å rister når de skrur opp lyden uttpå natta.

Sjekk også ut www.iamsterdam.com for å se om det er noen konserter el lign når dere skal ned dit..

Jeg digger amsterdam, men den er uten tvil best i juli.

Det er forøvrig fler horer også man kan gå å se på evt pule om dere skulle føle for det.

God tur og ha det gøy.

Lenke til kommentar

Takker for tips. Selvfølgelig er det diggere å dra på ferie når det er varmere i lufta, men vi er utrolig gira på å dra til Amsterdam så fort som mulig. Jeg har også hørt at det er lurt å dra utenfor turistsesongen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...