atif12 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei Jeg ble anbefalt her på forumet om en side som heter DealExtreme. Da jeg åpnet siden syntes jeg at en Iphone umulig kunne koste $118. Og som jeg trodde, det er ikke den orginale Iphonen. Det de har gjort er å skrive iFhone istedet for iPhone. Og der det står model, står det 3GS (No 3G function). Er dette bare tull eller er det noen som har erfaringer med denne siden? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&hl= Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Deal Extreme er konge. Jeg har bestilt ca 10 pakker fra dem, alle har kommet fram og varene er av bra kvalitet. Leveringstiden varierer fra 1 uke til 4 uker, så hvis du har det travelt bør du kjøpe ekspresslevering det koster ca $20. Jeg pleier alltid å kjøpe for mindre enn 200 kr pr forsendelse slik at jeg unngår toll og moms. Frakt er gratis. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Ok, men hva med iPhone? Fungerer de også? Har de norsk språk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå