moesen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har nå planer om å kjøpe: AMD XP2800+ (Barton) Abit NF7-S 2.0 Men jeg må ha en bra cpu kjøler... Har sett en del på den nye Volcano 11, men den skal visst bråke en god del. Jeg kan tåle litt støy men 48db, det tror jeg blir litt for mye. Er ikke sikker for jeg har aldri hørt noe i 48db Jeg skal overklokke. Skriv inn forslag til kjøler og hvorfor dere mener DEN kjøleren er bra. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva slags db? :o Jeg lurer på samme som deg, men jeg skal kjøpe en Barton2500. Hvis du har øreklokker eller bra lyd (og PCn ikke står i stua) tror jeg ikke støyen er så mye du legger merke til. Er som alt mulig annet. Du må bli vant med det... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kjøp swiftec kjøleribbe og kombiner med en stille og god vifte. Begge deler finner du på www.microplex.no. Det er vel noe av det beste du får innen kjøling i dag. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Thermalright SLK-900 er den beste kjøleribben på markedet i dag. Fås kjøpt på http://Microplex.no Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Litt av poenget med å kjøpe Volcano 11 er jo det at den kan reguleres manuelt, eller via tempmåler. Om man ikke vil at den skal bråke, så gjør den ikke det Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva med en: SLK900 og en PapstVifte? Er dette noe å satse på? Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva med en: SLK900 og en PapstVifte? Er dette noe å satse på? Om man vil legge litt penger i kjølingen så er nok det den beste komboen man kan få kjøpt. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Skal klokke en del tror jeg men jeg har ikke råd til vannkjøling, og så "voksen" :wink: har jeg ikke blitt enda... Er bare snart 17! Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Siden du skal overklokke så burde du satse på en kraftig vifte å ha på SLK´n. Kan tenke meg denne er perfekt. Den kan flytte MYE luft når du skal klokke, og når du er lei av bråket så kan den bare justeres ned. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ryktene sier at Papst eier? Alle tester er liksom, "blah blah.... PAPST! Über-ta-dah!!! Super for alt! PAPST!" :wink: Kjøper jeg den stygge orange får jeg 8stk av den i kabinettet mitt. Jeg er ikke redd for viftestøy. Tror det er oppskrytt. (Gleder meg til å oppleve noe annet, og uansett er det en vanesak..) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kjøp en delta i dag, begynn å grin i morgen. (Titan er bedre enn papst!! ) Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gi meg en link til den beste vifta da? Har 2uker å perfeksjonere kjøpet mitt på. Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gi meg en link til den beste vifta da? Har 2uker å perfeksjonere kjøpet mitt på. Du ba om det.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FFB0812EHE Gleder meg til å høre hva du sier når du har montert den... hehe Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gi meg en link til den beste vifta da? Har 2uker å perfeksjonere kjøpet mitt på. Du ba om det.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FFB0812EHE Gleder meg til å høre hva du sier når du har montert den... hehe Han kan jo ta 120mm utgaven da. Så får vi se om han gidder å bry seg om viftestøyen. "Oppskrytt", ja. Er støyen fra en plansliper oppskrytt?? Fordelen med Delta'en er jo at den dytter 3 ganger så mye luft som Papst. :-? Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Du kan høre på lyder fra vifter på Microplex.no. Er jo litt idiotisk/weird da i og med at de fleste har volumknapp... Men ok, nytt oppdrag; Mest kjøling. Minst lyd! Skal være SLK900 kompatibel. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 26 dB Titan 92mm alu vifte @ microplex.no. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 -dobbelpost, hvis noen moderatorer ser denne så slett den.- Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gir den også best kjøling overall? Og litt offtopic: Mye dobbel posting idag? Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gir den også best kjøling overall? Og litt offtopic: Mye dobbel posting idag? Den gi best kjøling uansett skulle jeg tro... Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Da blir det de to da! SLK900 og Titan-tingen.. Men vi er enige? Papst er ikke "Ûber-ta-dah!" ikke for å rakke ned på dem da seff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå