kjeLL// Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 5770 er et veldig bra kort. det vill passe rett inn i pc'n din. men noen spill vill du nok ikke merke forskjeld i. spessielt spill som krever mye fra cpu. det vill bare ikke bli bra ytelsebalanse med en 6 år gammel cpu med et så nytt grafikk-kort. Lenke til kommentar
Quy Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ok, takk Hva om jeg kjøper det og CPUen fra Intel-oppsettet ditt da? Blir det forskjell da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 du vill i såfall oppnå mye bedre ytelsebalanse mellom cpu og gpu =) jeg ville nok også ofra noen hundre ekstra for å få god ram også.. Lenke til kommentar
Quy Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hei igjen! Hatt mye å gjøre i det siste, så blitt lite tid til å se på dette, nå derimot skulle det være åpent for mer "kvalitetstid" med PCen Tenker derfor det snart er på tide å kjøpe disse delene, men føler meg litt forvirret, er veldig mange tips (som ser ut til å være svært gode, tusen takk!) i tråden her. Er litt redd ting ikke skal passe, jo mer plug and play, jo bedre! Har sett litt på Intel Core™ 2 Quad Q9400 2,66GHz i det siste, ser jo veldig bra ut, hva tror dere? Vil det passe helt i min PC uten noe tull? Hvis det kortet funker er spørsmålet hva slags skermkort jeg burde satse på. Radeon kortet vi snakket om over her, kortet i Intel-handlelisten til Kjell eller noe helt annet? La oss gå opp og si maks pris 1500kr for skjermkort. Endret 23. februar 2010 av Quy Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) om du skal bytte cpu må du i ditt tilfele nesten garantert skifte hovedkort. edit1/2: amd edit2/2: intel Endret 24. februar 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå