øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Begynner å dra på en liten ølvom her og har ikke spesielt lyst til å beholde den, hvordan skal jeg få den bort, eventuelt gjøre den mindre? EDIT: Jeg har kanskje misforstått hva ølmage er. Jeg har ikke noe spesielt fett på magen, men magen stikker veldig ut. Kalles det oppblåst mage? Endret 14. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel du må starte å forbrenne fett generelt, forbrenne mer enn inntaket, slik at du får underskudd av kcal. Kardiotrening tidlig på morgenen.. Løp/sykle eller noe annet med høyt tempo som får opp pulsen din. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva med maten og drikke? Har hørt at appelsinjuice og melkeprodukter har noe med saken å gjøre også. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) asdf Endret 25. januar 2010 av Raudridder Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har kanskje misforstått hva ølmage er. Jeg har ikke noe spesielt fett på magen, men magen stikker veldig ut. Kalles det oppblåst mage? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ølmage er den "vomben" folk får når de drikker for mye øl. Selv de som ikke drikker øl får "ølvomb". Den står rett ut rett over beltestedet, og ser ut som en opplåsbar ballong. Kan variere mellom å gå opp til navlen eller helt opp til under brystkassen. Tips: Situps Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ølmage er den "vomben" folk får når de drikker for mye øl. Selv de som ikke drikker øl får "ølvomb". Den står rett ut rett over beltestedet, og ser ut som en opplåsbar ballong. Kan variere mellom å gå opp til navlen eller helt opp til under brystkassen. Tips: Situps Hvorfor akkurat situps? Punktforbrenning går ikke vet du Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ikke? Jeg trodde virkelig det hjalp, jeg? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg vil si at løping er viktigst for å få vekk slikt. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 slier med det samme TS har ikke mye fett på kroppen akkurat, men har den "ølvomma" eller opppblåst mage om du vil. Så hiver meg på her gitt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det kan fort hende at det har noe med svaien i ryggen å gjøre. Og da tror jeg det er lite man får gjort noe med. Så da er det trening og kosthold som står igjen... *sukk* Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kinaputt.. Navlen? Nei, men tror at fysisk aktivitet hjelper. Litt løping. Det er desverre sånn med oss menn som ikke er treningsnarkoman - som heller velger øl og fotballkamp på TV - kommer den for å bli.. mer eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå