071203 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei Jeg sliter med å finne lesestoff som passer, kan noen hjelpe meg? jeg liker spesielt bøker med litt "tøkk" som ikke har for mange sentimentale utredninger. Lister opp noen bøker som har passet mitt i blinken: Jan Guillou - Hamilton (alle sammen) Dan Brown- Den digitale festning Jan Guillou - Tempelridderen Jan Guillou - Veien til rikets ende Henning Mankell - Leopardens öga Bøker kan gjerne være på engelsk MVH Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har hørt at Iskaldt Bedrag av Dan Brown skulle være noe av det samme som Digitale festning, men har ikke lest den selv så er ikke sikker. Lenke til kommentar
071203 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Har hørt at Iskaldt Bedrag av Dan Brown skulle være noe av det samme som Digitale festning, men har ikke lest den selv så er ikke sikker. Hei Thomhess Takk for svar, Iskaldt Bedrag er god bok MVH Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Les gjennom The Dark Tower av Stephen King, og sett deg som mål å lese alle bøkene den kobler til etter det. Det burde gi deg nok å tygge på for et par måneder... Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Codex Alera av Jim Butcher (6 bøker i serien). Non stop action uten noe dill-dall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det meste av Clive Cussler er god underholdning. Foretrekker dog å lese det på engelsk pga. varierende oversettingskvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå