Djoob Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hmm!! jeg har et skjermkort som er på 32mb og den har Tv-out! problemet er at jeg ikke finner ut hvilket skjermkort det er!! Jeg tror ikke det er så gammelt! jeg fikk det av en kamerat som heller ikke vet hvilket skjermkort det er! Serienummeret er L0110125235! Har noen av dere en anelse hvilket skjermkort det kan være eller hvordan jeg finner ut hvilket det er?? Mvh Robin Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har du høyreklikket på skrivebordet,klikker på egenskaper og klikker på innstillinger?Og under vis så skal det står.Eller så kan du jo høyre klikke på min datamaskin,klikke på egenskaper,så maskinvare,så enhetsbehandling deretter skjermkort. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Last ned siggen min og utforsk dataverden :wink: Lenke til kommentar
Djoob Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Takk for svaret! har ikke hatt inni kortet i min maskin ennå! men det må jeg sikkert gjøre da!! Robin :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå