HQKT Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fant en masse små vimpler fra forskjellige lag da jeg rydda boden i dag. Har de noen salgsverdi? Følgende lag er i samlingen: Sporting Lisboa A.A.Gent Manchester United Austria Memphis, FK Austria H.S.V. Hamburg AUF, Asociacion Uruguaya de Futbol BVB Dortmund PSG Paris Saint-Germain VFL Osnabrück FC Barcelona Dukla Praha FXC Neuchatel Xamax Olympique de Marseille Arsenal Apoel Nicosia Galatasaray AC Sparta Praha Aston Villa FC Lausanne Sports Ceskomoravsky Fotbalovy Svaz Dinamo Kiev Svenska Fotollförbundet Fortuna Düsseldorf Ajax Federaction Mexicana de Futbol Asociacion P.S.V Inter Milan F.C. FC Groningen Newcastle United KSC Karlsruhe SC Heerenveen 1.FC Kaiserslautern CSKA Sofia Sparta Rot-Weiss Essen Real Madrid Juventus S.V. Werder Bremen Napoli Rovaniemen Palloseura Federacion Colombiana de Futbol BKS Lechia, Gnansk Royal Standard Club Allez Nantes, FCNA, Canaris Brøndby IF Anderleicht S.C. Koninklijke Belgische Voetbalbond Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er vel nok av skrullete fans der ute skulle en tro, men slike ting er vel å få kjøpt i supporterbutikker? Litt av en samling dette da. Kanskje det har noe å si om det er utgåtte modeller? Lenke til kommentar
HQKT Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Det er vel nok av skrullete fans der ute skulle en tro, men slike ting er vel å få kjøpt i supporterbutikker? Litt av en samling dette da. Kanskje det har noe å si om det er utgåtte modeller? Det er mange mange år siden jeg var interessert i fotball, så jeg har faktisk ikke peiling på hva som er utgått og ikke. Tipper dette er slikt man kan kjøpe i supporterbutikker ja.. Jeg var medlem i boing-klubben i mange år, så tipper det er der jeg har de fra. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vil tro at utgåtte modeller er mer verd enn modeller man får kjøpt i dag, da slike kan ha samleverdi. Slik er det i alle fall på andre områder eksempelvis med frimerker. Dagens frimerker er mindre verd enn frimerker som ikke lenger er i produksjon. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har du bilde av Manchester United sin vimpel? Er kanskje interessert Lenke til kommentar
landisize Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vil tro de har lav verdi, hvis du fikk de gjennom BOING-klubben. De er da ikke offisielle? Lenke til kommentar
HQKT Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Nei de er kanskje ikke det.. vet faktisk ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå