kristianO Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei. Avira har irritert meg leng nok! Har en .exe fil som avira sier er en trojaner, men fila er ingen trojaner. Går det an å få stopp på maset uten å slette fila? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vil tro det går an å legge den i en slags ignoreringsliste i programmet. Sitter ikke med programmet framfor meg, så kan dessverre ikke være mer presis. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 .... men fila er ingen trojaner. Er du sikker på at filen ikke inneholder en trojaner (eller har trojaneroppførsel)? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Test av fil virustotal Configuration->guard->scan->exception File objects to be omitted for the guard Velg fil eller mappe her og avira vil aldrig sjekk den filen/mappe Endret 15. januar 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Test av fil virustotal Configuration->guard->scan->exception File objects to be omitted for the guard Velg fil eller mappe her og avira vil aldrig sjekk den filen/mappe Takk. Det funket! Testa fila på virustotal. Var 5 programmer som sa det var en trojaner. Avira og fire andre jeg aldri har hørt om. PerB: Ganske sikker, ja. Ingenting som tilsier at jeg har trojaner. Endret 15. januar 2010 av kristianO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå