Gjest Bare lurer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kom over ett innlegg her inne og den personen nevnte tørrjokking jeg lurer på om det er godt for gutter? Ikke når de gjør det alene men med ei jente? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Later nå til at de liker det, det er tross alt stimulering det og, og de gjør det jo hele tiden Ofte våknet av gnikking om natten jeg XD Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kommer an på situasjonen Lenke til kommentar
Gjest bare lurer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kommer an på situasjonen Hva mener du? Jeg bare lurer fordi kjæresten min ser ut til å like det de gangene vi ikke kan ha sex! for meg så er det godt men jeg tenker mer på han og hvordan han føler seg.. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gi han heller en blow job Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 tørrjokking suger! er man sprengkåt og ikke er så hardhendt da KAN det vere godt men aldri godt nok Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Mest sansynlig mitt innlegg du sikter til. De første gangene var det et helvette fordi dama bare hev seg oppå og starte, så ballene ble klemt. Men de siste gangene har hun passet på at penis peker oppover mot navelen. Når hun da starter så er det akkuratt som å runke, forhuden går frem og tilbake. Noe som er litt kjipt, for den simulerer jo på en måte onani, og det tar ikke lang tid før jeg må avslutte for å ikke komme. Noe som er litt flaut. Men om det er bra for gutter? Tja, finnes jo bedre ting, men kanskje en plass å starte før dere begynner å kaste av klærne. Lenke til kommentar
Gjest bare lurer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Mest sansynlig mitt innlegg du sikter til. De første gangene var det et helvette fordi dama bare hev seg oppå og starte, så ballene ble klemt. Men de siste gangene har hun passet på at penis peker oppover mot navelen. Når hun da starter så er det akkuratt som å runke, forhuden går frem og tilbake. Noe som er litt kjipt, for den simulerer jo på en måte onani, og det tar ikke lang tid før jeg må avslutte for å ikke komme. Noe som er litt flaut. Men om det er bra for gutter? Tja, finnes jo bedre ting, men kanskje en plass å starte før dere begynner å kaste av klærne. Ut ifra guttas svar så virker det ikke så godt! Jeg føler meg virkelig slem fordi jeg gjør det ofte med kjæresten min! Han har virkelig ikke protestert virker mer som om han ville jeg skulle gjøre det mer og mer! uff.. føler meg slem.. takk for at du tok deg tid til å svare gjelder for resten av dere også . Ja det var mest sannsynligvis ditt innlegg Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da spør du bare kjæresten din, ikke vanskeligere enn det! Lenke til kommentar
Gjest tørjokker Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som kan definere tørjokking..? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Why is it called dry-humping, if i always need a towel after? -Bo Burnham Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er vell litt forskjellig hva folk synes men tatt i betrakning at de fleste på dette forumet er ganske unge så har vell de noe de må få ut. Men vil uansett tro ganske mange liker det. Meg inkludert. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ganske digg det. Men er med det som det meste andre ting, det må gjøres riktig. Og det er ondt om jenta starter å fyre deg opp skikkelig og ikke hjelper til å avslutte. Tørrjukking fungerer bra som starten av oppvarming også feks. ell når hu har mensen og det gå Lenke til kommentar
teaman Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tørjokking kan være digg det, men jeg vil vel tro at de fleste er enige i at en blowjob er bedre. Ihvertfall syns jeg det Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hva er tørjokking??? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 gnikke de edle delene mot hverandre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hva er tørjokking??? To mennesker (med klær stort sett) som ligger og humper vilt på hverandre. Aldri skjønt greia med det... Må jo gi blueballs til helvete. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hva er tørjokking??? To mennesker (med klær stort sett) som ligger og humper vilt på hverandre. Aldri skjønt greia med det... Må jo gi blueballs til helvete. haha! HELT ENIG! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan være greit med litt jokking før sex. Men hvis det ikke ender med sex eller en bj er det rett å slett slemt! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er jo stimulering. Og som med stimulering på et generelt nivå: gjør du det riktig, så blir det godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg