formann Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? I følge spec så skal denne klare 250Mhz.. + litt OC da så begynner det å hjelpe. Lenke til kommentar
Bitbuster Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ikke for å punge ballongen din, men ES'en står for Engineering Sample. Dette er noe vi vanlig dødlige som regel ikke får kloa i Men vi kan jo håpe at noe retail BH-4 minne dukker opp snart. Det er vel på tida at Corsair napper ut fingern og lanserer en ny modul. Det hadde ikke vært meg imot :wink: Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ikke for å punge ballongen din, men ES'en står for Engineering Sample. Dette er noe vi vanlig dødlige som regel ikke får kloa i Men vi kan jo håpe at noe retail BH-4 minne dukker opp snart. Det er vel på tida at Corsair napper ut fingern og lanserer en ny modul. Det hadde ikke vært meg imot :wink: Ikke for å ballonge pungen din, men selv om du har fått med deg noen Intel baserte reviews så behøver ikke ordene ES stå for engineering sample i alle sammenheng :-? ut ifra hve jeg ser, ser det ut som om de winbond brikkene der er på 4ns og da er det jo egentlig meget sannsynlig å kunne kjøre dem på 500MHz Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Ikke for å punge ballongen din, men ES'en står for Engineering Sample. Dette er noe vi vanlig dødlige som regel ikke får kloa i Men vi kan jo håpe at noe retail BH-4 minne dukker opp snart. Det er vel på tida at Corsair napper ut fingern og lanserer en ny modul. Det hadde ikke vært meg imot :wink: Er fult klar over hva ES står for men jeg snoket litt rundt på noen forum, og fant noen rykter om at A-Data har disse brikkene klare for levering. Er litt usikker på hvorvidt dette stemmer, for CH4 finnes ikke i produktlisten til Winbond engang. Uansett så blir jeg nok nødt til å smøre meg med Tolmodighet faktor 24 :-? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 OCZ driver med noen DDR500 greier også... http://www.ocztechnology.com/products/semi...uctor_specs.php Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 HAHA Novec!! ser ut til at du bajsa på leggen 400 mhz grensen for ddr1 du... HA!! men det er jo bare positivt at du tok feil da.. (referer til tråden med slaps 500fsb..) Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 HAHA Novec!! ser ut til at du bajsa på leggen 400 mhz grensen for ddr1 du... HA!! men det er jo bare positivt at du tok feil da.. (referer til tråden med slaps 500fsb..) Nå mener jeg å huske at Novec sa "med folklige timings", og det skal sies at den brikken over Trives meget dårlig med veldig lave timings. Uansett så er dette langt ifra noen bekreftelse på den påstand fra deg som Novec kommenterte. Når det er sagt så tror jeg nok vi får se brikker som klarer 250-270 om ikke så altfor lenge. Prisen kommer nok til å være heller drøy, men men.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 HAHA Novec!! ser ut til at du bajsa på leggen 400 mhz grensen for ddr1 du... HA!! men det er jo bare positivt at du tok feil da.. (referer til tråden med slaps 500fsb..) Nå mener jeg å huske at Novec sa "med folklige timings", og det skal sies at den brikken over Trives meget dårlig med veldig lave timings. Uansett så er dette langt ifra noen bekreftelse på den påstand fra deg som Novec kommenterte. Når det er sagt så tror jeg nok vi får se brikker som klarer 250-270 om ikke så altfor lenge. Prisen kommer nok til å være heller drøy, men men.. ok da.. var ikke alt for seriøs i gjerningsøyeblikket men.. siden ingen har testa brikkene så det får vi ikke vite :wink: men tipper at gode timings kan oppnås med god volt hva tror du? Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 ok da.. var ikke alt for seriøs i gjerningsøyeblikket men.. siden ingen har testa brikkene så det får vi ikke vite :wink: men tipper at gode timings kan oppnås med god volt hva tror du? En på xtremesystems forumet har testet den.. men kan hadde bare et 8rda uten voldtmod, så han klarte ikke mer enn 230 Mhz med det.. Han skulle vist forsøke mer i morgen. Kjøre async bare for å ha testet det. Var noe snakk om å få tak i et Canterwood kort også.. 230 klarte han med 2-3-2-6 ..2,65v. Winbond moduler pleier å takle LL ganske bra.. så jeg antar det er mulig at de klarer 250 2-3-2-6 eller noe i den duren.. de trenger nok litt mer mat for å klare det, men vi kan jo håpe at det holder med 2.8-2.9 Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg gleder meg til OCZ får ut fingern medd sine LL DDR500 stikker.... btw, se linken i min forrige post... Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 jeg gleder meg til OCZ får ut fingern medd sine LL DDR500 stikker.... btw, se linken i min forrige post... DDR500 CL2 høres gøy ut.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 DDR500 CL2 høres gøy ut.. Ja, litt morsomere en mine 133Mhz SD ram brikker :-? Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 DDR500 CL2 høres gøy ut.. Ja, litt morsomere en mine 133Mhz SD ram brikker :-? Eller mine 266MHz ECC REG DDR-ram brikker Hva er ECC og REG? noen som vet? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 DDR500 CL2 høres gøy ut.. Ja, litt morsomere en mine 133Mhz SD ram brikker :-? Eller mine 266MHz ECC REG DDR-ram brikker Hva er ECC og REG? noen som vet? ECC -> error correcting, dvs den har en type paritets-sjekk om det som ligger i minnet har riktig verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå