Romis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Soverommet hennes, med musikk. Rett og slett. Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Soverommet mitt for et år siden ca. Knirkete seng, med den mest ekstreme svetten fra det ufyselige dyret som jokka med tappert mot. Lenke til kommentar
hotbitch Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mistet min i samme rom som bestekompisen min, mens han også mistet sin. Ja, vi var to forskjellige par... Var morro i en seng i huset til besteforeldrene til en annen kompis av meg:p Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mistet min i samme rom som bestekompisen min, mens han også mistet sin.Ja, vi var to forskjellige par... Var morro i en seng i huset til besteforeldrene til en annen kompis av meg:p Ahahaah.. Eid xD Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 I sengen Men jeg har tatt en på en sofa Lenke til kommentar
Gjest jente 19 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Førte gangen min var på et toalett\badegulvet! kaldt og vått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg