Thommisen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei. Jeg trenger litt hjelp, jeg har skrevet om det under. Kunderegister: Jeg er med i en "organisasjon"/klubb, og nå har vi så mange medlemmer at vi vil ha ett kunderegister. Jeg vet at det finnes enkle og greie programmer som er gratis. Og jeg håper at noen vet om ett eller annet brukende program. Jeg vil ikke bruke Microsoft Acess elle Excel. SMS-tjeneste: Siden vi er så mange medlemmer så hadde det hvert greit med et program, slik at vi kunne sendt SMS fra en PC og til mobiltelefonene til medlemmene. Håper noen vet om ett program som er gratis og som det ikke følger med reklame. Jeg har sett på noen forskjellige, men der er det begrenset antall om dagen. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
teledud Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei igjen! Ser du ikke har fått svar på denne saken tidligere. Vet ikke om det fortsatt gjelder, men dette er ganske basic i SMS-programmer på web. Foreslår at du f.eks tar kontakt med TeleMeny (www.telemeny.no). Der ligger det inne som standard i applikasjonen. (Kan også sende enkelt fra excelark ved bruk av "klipp & lim") Lenke til kommentar
TommyOg Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei, når det gjelder sms-tjeneste så kan jeg også anbefale Sveve.no. De har gode produkter som ikke koster så mye og så gir de god hjelp om man trenger det. Lenke til kommentar
GabriellH Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sjekk også YoYo.no. De er billig på SMS-løsninger Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Gode forslag! Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå