Hjelp!!! Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Visst eg kjøper meg eit hovudkort: Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP2-T/Ultra 400, ATX,1394 som har integrert lydkort dolby digital 5.1 er det da bra nokk til å ha høgtalera: Creative Speaker Inspire 5100 5x6W 12W Sub RMS 5.1 Hovudkorte finner du på komplett og høgtalerane finn du på psdata Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg ville vært fornøyd med et integrert lydkort, å da slipper du å bruke en PCI plass Selvsagt er det bra nok til høyttalerne, det er jo ikke lydkortet som forsterker lyden.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja. nVidias lydløsning i nForce-kortene er meget bra. Ingen andre lydkort kan, svjv, enkode en hvilken som helst lydstrøm til Dolby Digital. Men hva har dette med overklokking å gjøre? hcgustad: Avataren din er for stor. Grensen er 50x50 pixler og 6KiB. Jeg foreslår at du gjør noe med den før en moderator ser den. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 når du har integrert lydkort, korleis kobler du da til høgtalerane visst du ikkje bruker ein pci plass? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det er utganger/innganger bak på hovedkortet, som regel nedenfor COM portene Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 jeg er fornøyd med mitt integrerte lydkort. litt bedre enn greit Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Integrerte lydkort har helt ok lyd, men hvis man har gode høytalere så holder det ikke. Hvis man er lydkresen er integrert lyd heller ikke å annbefale. Selv bryr jeg meg ikke så mye om lydkvalitet, men jeg merket stor forskjell da jeg fikk et Creative Soundblaster Live 5.1 digital som erstatning for at mitt integrerte lydkort ble defekt. Har man pengene, så ville jeg ha investert i et godt lydkort. Audigy annbefales. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kan ikke se av specs på sidene til Creative om disse Inspire 5.1 systemene har digital SPDIF inngang eller optisk inngang slik at man kan koble DVD spiller til osv? http://no.europe.creative.com/products/pro...prod=250&page=6 Noen som vet dette.. Om systemet selges som 5.1 er det rart om ikke den støtter Dolby Digital og DTS lyd da.. Morty Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg synes at det er "lettere" med et eksternt lydkort ja ..på creative så får dumed et program som heter for SoundHQ..der kan du faktisk "overklokke" lyden på hæytalerne uten at den blir for diskant ...det har iallefall jeg gjort Lenke til kommentar
zyp Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 synes lydkortet å nf7-s er helt bra, men jeg savner gameport... får ikke brukt joysticken min nå... skal kjøpe usb adapter da... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 synes lydkortet å nf7-s er helt bra, men jeg savner gameport...får ikke brukt joysticken min nå... skal kjøpe usb adapter da... på alle lydkortene jeg har sett går det an å disable lyd delen.. da er spillporten igjen.. Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Syntes det er altfor mye støy på mitt intgrerte lydkort. Merker mye forstyrelser når den idler. Skal bytte til et audigy 2 kort eller no slikt. Har A7N8X Delux kortet, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå