Martin_Norge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Heisann! Idag greide jeg det store! Jeg mistet nemmelig min nye nokia N97 mini på sjøen. Såg den datt utav jakkelummen og plask i sjøen, så såg jeg ikke mer av den nei Den vart kjøpt på Mpx den 17 Desember 2009 (rett før jul) men jeg lurte på, er det noe garanti for dette? moblen kostet trossalt nesten 5000 kroner. Noen som vet om noe mer om dette? Endret 14. januar 2010 av Martin_Norge Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Har du forsikring? Det tviler jeg på, kjøpte bare mobilen og fikk med en kvitering. Er ikke sikker på hva annet som følgte med nei. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 så er egentlig LITT rart om jeg ikke får erstattet noe på en måte. Du mener det er rart at du ikke får erstatning for din egen toskeskap? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis du har reiseforsikring kan du høre med selskapet ditt om hva de sier. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Det eneste du kan ha noe håp om å få noen erstatning av må være om du har en evt. reiseforsikring. Edit: For sen. Endret 14. januar 2010 av ferrek Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har du forsikring? Det tviler jeg på, kjøpte bare mobilen og fikk med en kvitering. Er ikke sikker på hva annet som følgte med nei. Synd, trist, leit. Lær å ta vare på mobilen eller skaff forsikring neste gang. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis du har reiseforsikring kan du høre med selskapet ditt om hva de sier. Takk for tipsene, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg. Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk. Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt Endret 14. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg. Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk. Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt Sant det du, skulle i grunnen ligget i skatten dette Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg. Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk. Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt Sant det du, skulle i grunnen ligget i skatten dette Ingenting hadde jo vert bedre. Så mye tull regjeringen bruker penger på. Hadde dei brukt litt meir vett kunne dei nok fått til og betale dette og:P Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg. Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk. Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt Sant det du, skulle i grunnen ligget i skatten dette Ingenting hadde jo vert bedre. Så mye tull regjeringen bruker penger på. Hadde dei brukt litt meir vett kunne dei nok fått til og betale dette og:P Ja vertfall en mobil til nesten 5000, så synst jeg også det ja Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Forsikring = ofte egenandel. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Forsikring = ofte egenandel. Forsikring = alltid egenandel. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Forsikring = ofte egenandel. Forsikring = alltid egenandel. Ikke alltid. LO innboforsikring. Ikke egenandel hvis både du og kone/mann/samboer er medlemmer. Men det dekker neppe dette tilfelle. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Forsikring = ofte egenandel. Forsikring = alltid egenandel. Ikke alltid. LO innboforsikring. Ikke egenandel hvis både du og kone/mann/samboer er medlemmer. Men det dekker neppe dette tilfelle. Det stemmer. Men det er såpass få som går innunder det at jeg unnlot det, iallefall i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå