Gå til innhold

Mistet mobilen på sjøen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Idag greide jeg det store! Jeg mistet nemmelig min nye nokia N97 mini på sjøen. Såg den datt utav jakkelummen og plask i sjøen, så såg jeg ikke mer av den nei :dontgetit: Den vart kjøpt på Mpx den 17 Desember 2009 (rett før jul) men jeg lurte på, er det noe garanti for dette? moblen kostet trossalt nesten 5000 kroner.

Noen som vet om noe mer om dette? :)

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg.

Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk.

Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt :p

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar
Har hørt at inbo forsikring kansje kan ta dette. Selv ville jeg ikke lage oppstyr for noe så "lite" då dei fleste har for høg eigenandel til at det løner seg.

Å forvente at noen skal ta skadene av at du plutselig øydela mobilen synest jeg va litt vell optimistisk.

Rart??? noen forventer at du kan gjere så mykje gale du vil og at noen uansett skal stille opp og ordne opp og hjelpe dei, slik er det dessverre ikke, selv om vi betaler mye skatt :p

Sant det du, skulle i grunnen ligget i skatten dette :yes:

Lenke til kommentar

Ingenting hadde jo vert bedre. Så mye tull regjeringen bruker penger på. Hadde dei brukt litt meir vett kunne dei nok fått til og betale dette og:P

Lenke til kommentar

Ingenting hadde jo vert bedre. Så mye tull regjeringen bruker penger på. Hadde dei brukt litt meir vett kunne dei nok fått til og betale dette og:P

Ja vertfall en mobil til nesten 5000, så synst jeg også det ja :p

Lenke til kommentar
Forsikring = ofte egenandel.

Forsikring = alltid egenandel.

Ikke alltid. LO innboforsikring. Ikke egenandel hvis både du og kone/mann/samboer er medlemmer. Men det dekker neppe dette tilfelle.

Det stemmer. Men det er såpass få som går innunder det at jeg unnlot det, iallefall i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...