Superalex1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei! Har akkurat gitt bort min HTC tp2 til en kompis, da jeg ga den ifra meg virket den helt fint. Men nå går det ikke å sende sms.. Får opp 2 feilmeldinger, "SMS kan ikke sendes" og "nummersperring er nå aktivert" Han er vel ikke akkurat den som kan mest om telefoner, så jeg mistenker at han har vært å trykkt på ett eller annet, og at det er derfor det ikke går å sende sms.. Noen som vet hva man må gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sjekk melding sentralnummer. Det kan du sjekke fra din operatør. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Sjekk melding sentralnummer. Det kan du sjekke fra din operatør. var det første jeg sjekket men, hehe, gjør dere klar for en liten latter... jeg trodde dette var et avansert problem, og sekket gjennom alle mulige instillinger.. men så fikk jeg høre nettopp at han hadde klart å fikse telefonen.. jeg skjønte ingenting.. så kom det "hadde ikke penger på kortet" "det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå