Senz0r Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei, hvis man har xp på engelsk, kan man laste ned en langpack, å få skiftet om? eller må man formatere med norsk versjon? Takk for svar Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 kanskje er denne du leter etter: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en også Supported Platforms: The Windows XP MUI pack only works with Windows XP Professional Edition. The MUI files cannot be installed on Windows XP Home Edition. A 32-bit MUI pack can only be installed on 32-bit Windows XP. You must use A 64-bit MUI pack on 64-bit Windows XP. The number of supported MUI languages On 64-bit will be different from 32-bit XP. lykke til Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Er det en tilleggspakke som jeg må instalere? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det en tilleggspakke som jeg må instalere? det tror jeg ikke: Brief Description Install this package to get the Microsoft Multilingual User Interface Pack (MUI) Update for Windows XP Service Pack 3 (SP3). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå