JaneATaber Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei, Jeg har hatt denne skjermen siden april 2008 og er veldig fornøyd med denne. Plutselig igår forsvant power knappen inn i skjermen(ca 0,5 cm), og der ble den. Jeg pleier overhodet ikke å trykk hardt på knappen, gjorde det heller ikke sist gang. Problemet nå er at knappen er helt inne og jeg får hverken slått skjermen av eller på. Hva gjør jeg, forslag? 1. Er det fortsatt garanti på skjermen? 2. Er dette noe jeg kan få problemer med å få fikset på garantien? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 jeg vil tro at du kan ta det som reklamasjon om ikke garantien gjelder for mere enn 2 år Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 men er det noen som vet om det er 1 eller 2 år som er garantien på skjermen? Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har vært i kontakt med Benq og de sender meg en annen helt lik skjerm, og deretter sender jeg min skjerm inn til dem. Til info: Garanti 3 år Det var vist et velkjent problem med knappen hos dem. Endret 28. januar 2010 av JaneATaber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå