Cord Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Som togpendler liker jeg å ha noe å sysselsette meg med på toget. Og derfor lurer jeg på om noen kan tipse meg om bra tidsfordriv til HTC Hero? Pr i dag har jeg: Abduction, Solitaire og Robo Defence.. Finnes det fler? Synes det meste av det jeg laster ned å prøver er dårlige greier. PS: Tlf er Rootet, så bare å komme med batalingsspill også =) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg liker "Gem Miner", "Tower Bloxx", "Farm Frenzy" og "Flying Aces". Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Gem Miner har jeg testet ut. Gikk ganske fort lei..Og Tower Bloxx er ikke helt min greie. Men Flying Aces var ålreit :-) Takker for tips! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://www.google.no/search?client=opera&a...-8&oe=utf-8 Prøv disse linkene Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hjernetrim: "Brain Genius Deluxe" Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) «What The Doodle!?» (søk og prøv!) Endret 16. januar 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå