KKake Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Hvorfor absolutt Supra? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 White perf TUF Society! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Kan noen linke meg noen forskjellige feete sko/klær/"musthaves" som man kan kjøpe i USA til en bra pris? Driver og lager handleliste til en kompis som skal dit Endret 12. august 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvordan tar man vare på tøysko? Ser noen nevnte impregnering. Mener å huske at jeg brukte sånn spray på de skoene jeg kjøpte i vår (var vel sikkert impregnering det, da, hehe); nå har jeg litt støv og sånt på vrista, kan det vaskes bort med bare en våt klut? Alle innspill hjelper. Hva synes folk om denne skjorta? Må si at jeg virkelig liker den. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du må ha HELT tørre sko før du impregnerer, btw. Så få bort støvet, og vent et par timer. Kul den, V3gas. Men synes den grønne buksa modellen bruker ikke sto helt sammen med skjorta. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Skjorta var fet den, men som Vertical sa, den grønne buksa stod ikke i stil med skjorta. Men det har jo ikke noe å si, for skjorta var som sagt fet, dog litt lang i armene. Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Enig i det, men jeg har ingen grønne bukser, så null problem @Vertical^: Ja, okay. Men hvis jeg har impregnert skoene fra før, funker det da å vaske bort støvet med en våt klut? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Skal vel gå greit. Prøv med en fuktig klut, og ikke en klut det drypper av. Vent til skoen er helt tørr, og spray på ca. 2 lag. 1 lag -> Vent 30 minutter -> Et lag til. Endret 13. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Hva synes dere? Vurderer å bestille den, om Caliroots har den på lager når stipendet mitt kommer. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Vurderer faktisk den samme i rød nå for tiden. Jeg liker den i hvertfall veldig godt. EDIT: Glem det, var en annen en jeg så på. Men den var fet den også Endret 14. august 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Ja, Nike har en ganske lik modell, bare at den har et emblem på en armen. Er den du tenker på? Men ja, ganske fet. Så hold dere unna Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Er vel så og si lik, bortsett fra emblemet og at "din" er fra Nike Sportswear, mens "min" er fra Nike SB. Men go for it! Hvis den jeg vil ha forsvinner så tror jeg at jeg går for den der i rødt eller blått. Er ikke helt fan av emblemet da ... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Må vel tegne et abonnement på denne tråden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jasså? Godt jeg ikke er den eneste geeken her inne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Likte ikke jakken du postet bilde av KongKake. Kragen ødelegger veldig for min del. Endret 15. august 2010 av Atald Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Er nettopp kragen som gjør at jeg liker den ... Liker krager. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg synes sånne krager ser bedre ut på dobbeltspente jakker, men ellers var den egentlig fin Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ny helsvart new era sesional basic caps, og en grønnhvit loddrettstripete skjorte fra Dr. Denim idag Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Supra salg på PLNDR Nå. Er en del sko der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå