KKake Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Tja, liker bedre AF1 i "samme" colourway. Lenke til kommentar
Pretard Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet hvor/når man kan kjøpe produkter fra denne Adidas/Star Wars kolleksjonen? Og hvor mye tror dere varsity-jakka vil koste sånn ca.? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Caliroots hadde en del adidas x Star Wars, så de får forhåpentligvis inn ting fra F/W-kolleksjonen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hvilke nettbutikker har godt utvalg av snapback-capser? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Karmaloop.com har et stort utvalg av capser. I alle størrelser, former, utseende, og merker. Session.no har også en del. @Jonited Lurer på det samme, for den jakka var utrolig fet! Endret 9. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
iam Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet om www.ccs.com merker sine pakker som "gift" og lav verdi, slik som pickyourshoes? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som har handla fra PLNDR Før? Hvor dyr blir frakten? For de som lurer, PLNDR Er som Giltman, bare med streetwear. Kan gi invites til de som vil ha. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Plndr er stort sett det samme som Karmaloop, så det blir samme frakten. Ser ikke heeelt hypen med starwars collaben, selvom det er kult med "Imperials" på jakken Krom-Stag: Dunks er alltid fett, og jeg liker dem selvom jeg syntes de er bedre i andre colorways, og må nok si meg uenig med Kake og si at dunks er penere enn air forces Takk Alkaw! Nå ble jeg bare mer bestemt på å bestille dem, hvor bestillte du fra? Håper du ikke sier Karmaloop Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Slenger meg på tråden! Hva syns folket om Wino colourwayen av Skytop? Endret 9. august 2010 av Yaya Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Linken fungerte ikke helt, men tror det var disse du mente.. Uansett er jeg ikke heeelt begeistret for den colorwayen, nå er jeg ikke helt begeistret for skytop i utgangspunktet heller men Uansett skal du være hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Så jeg hadde surra det til litt med den linken nå ja! Blir mine første Skytops så håper de faller i smak. Bildene likte jeg hvertfall! Får håpe UPS er like raske med levering fra UK som de markedsfører seg med Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare hyggelig Analogue, jeg bestilte fra CCS, sannsynligvis ikke den billigste plassen anngående frakt osv, men de var satt ned i pris litt, og jeg hadde virkelig lyst på de skoene så jeg bestilte derifra. Tok ca 2 uker før jeg fikk de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kule sko Yaya, men er ikke så for fargen på sålen. Vil bare nevne at dette er sko du nesten MÅ impregnere, hvis du skal bruke de på høsten\vinteren Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kule sko Yaya, men er ikke så for fargen på sålen. Vil bare nevne at dette er sko du nesten MÅ impregnere, hvis du skal bruke de på høsten\vinteren Kom på døra nå Rask levering fra Flatspot og UPS må jeg si. Skal impregneres etter litt trasking innendørs! Noen som har peiling på hvilke nettsjapper som har Primitive sin nye kolleksjon forresten? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 http://www.badlands.no har endel kule klær og blant annet supra sko. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Kule sko Yaya, men er ikke så for fargen på sålen. Vil bare nevne at dette er sko du nesten MÅ impregnere, hvis du skal bruke de på høsten\vinteren Kom på døra nå Rask levering fra Flatspot og UPS må jeg si. Skal impregneres etter litt trasking innendørs! Noen som har peiling på hvilke nettsjapper som har Primitive sin nye kolleksjon forresten? Bestilte også fra Flatspot ved mine første Supra kjøp. Tok 4 dager. Utrolig bra! Bilder og fitpics? Endret 10. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvilken side er det størst utvalg og lavest frakt pris for supra sko? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Pickyourshoes.com blir automatisk veldig billig, ettersom de sender pakkene til under 200 kroner, så du slipper tollavgifter. Karmaloop.com blir heller ikke så dyrt viss du bruker rabattkoder som gir deg 20% rabatt. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Men karmaloop har veldig dyr frakt Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ok, takker for svar. Har bestemt meg for å kjøp to par supra sko, et hvit par helst, noen som har noen mening om hvilke jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå