Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Oh, det er jo billig!

Hehe, 'kay. Takk for tilbakemeldinga. Vanligvis gjør ikke jeg det heller, men synes egentlig de passa der. Dessuten er den fargen en farge jeg kler bra, visstnok.

Haha, merker jeg går i forsvarsstilling her.

Har du skaffa noe som blir dine høstsko, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ennå, men siden jeg har startet å jobbe så har jeg litt større valgfrihet enn før. Har fortsatt mine Nike RT1 fra forige høst, som fortsatt er i finfin stand, men tenker fortsatt det blir et par hightops, muligens fra supra eller evt nike. Men jeg leter fortsatt, selvom det ikke er noe hast ennå og alle høstkolleksjonene ikke har kommet ennå.

Lenke til kommentar

Kanskje feil tråd å spørre i? laugh.gif

Uansett så må det vel bli en type boots, som desert boots eller chelsea boots, men det finnes sikkert andre alternativer og :)

Nah, spør heller her enn i den andre tråden. Er hypp på noe røffere enn det jeg sikkert hadde fått tips om der. :p

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på Element-skostørrelser? Jeg bruker vanligvis 45, har brede, men ikke så lange bein. De skoa jeg vil ha finner jeg bare i størrelse 11, som vanligvis er 45, men visstnok er 44,5 på Element (kilde).

Er det safe å kjøpe dem allikevel?

Lenke til kommentar

Jeg greide å kjøpe de forrige supraskoene mine 2 størrelser for små, men etter litt gåing så passa de helt fint. En halv størrelse skal ikke ha stort og si, så jeg tror du kan kjøpe de uten å bekymre deg. :)

Da hadde mine TK Society kommet, så her er noen fit pics. Ignorer den elendige kvaliteten på bildene og den innpåslitne katten.

img0042vk.jpg

img0043dt.jpg

img0044fz.jpg

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Forslag til høstsko som nødvendigvis ikke er sneakers?

Disse er på vei i posten til meg nå http://www.jshoesonl...esert-boot-p223

Desert boots virker som et godt alternativ til høstsko for min del. Hvis de er av interesse kan jeg alltids sende deg et PM når jeg har fått de.

Ser fine ut det, likte prisen. :p Send gjerne en PM når du har fått dem ja, så kan du jo si litt om kvaliteten, størrelsen osv. :)

EDIT: Btw, hvordan funker desert boots/lærsko generelt på f.eks en regntung oktoberdag? Åssen type sko bør man bruke da egentlig?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Da er Adidas ute med flere sko i Star Wars serien dems!

Likte en del av dem, blant annet "R2-D2 + C-3PO" og "Chewbacca". :)

adidas-originals-star-wars-fall-winter-2010-top-ten-r2d2-c3po-1.jpg

adidas-originals-star-wars-chewbacca-front-540x405.jpg

Det andre fra adidas x Star Wars F/W colaben:

adidas-star-wars-fall-winter-2010-conductor-hi-super-death-star-stormtrooper-4.jpg

adidas-star-wars-fall-winter-2010-varsity-jacket-super-death-star-stormtrooper-1.jpg

"Super Death Star" kicks og varsity jacket

adidas-star-wars-attitude-hi-jabba-the-hutt-fall-winter-2010-5.jpg

"Jabba the Hutt"

adidas-originals-star-wars-boba-fett-zx-800-1-540x359.jpg

"Boba Fett"

Si i fra hvis jeg glemte noe

Alkaw:

Fete TK's, likte den fargen bedre enn den jeg har på mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...