Vertical^ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Venstre sko er min knytning, og den høyre er Sessions lace up way. Endret 23. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Flotte sko, men kanskje ikke helt riktig colorway for årstiden, men siden de er på salg så er det ikke så farlig Endret 24. juli 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Sant det. Derfor dette blir mere høstsko De hadde Navy/Gold også, men de er jeg ikke noe for. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Noen som kan poste noen kule sommer/høst jakker? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kjøpte meg oransje/sorte bruins på Session idag. Skulle egentlig kjøpe navy busenitz også, men de hadde de kun I str. 39 lgjen. Ble nye jeans isteden. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nå som høsten nærmer seg, syntes folket at jeg skal gå for TK society grey eller burgundy? Legger med et par bilder. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Grey, soleklart av de to. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva synes dere om disse fra ZY? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Er kommet hjem fra London nå, og noe shopping ble det der. Blant annet Nike Air Toki ND i black/gold og en sort tee med hvitt og gullfarget motiv på Niketown. Ble også en navy og en lys blå cardigan på New Look. Er på Madla nå, men blir kanskje noen bilder når jeg er hjemme på perm om to uker. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jippiiii! Nå er mine TK grey på vei! Fit pics kommer etter at jeg har grått en tår over hva tollen blir. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Godt valg! Så forresten Skytop II i rød og sort på steez sin butikk i Oslo før Wutang konserten på mandag, liten butikk, og derfor et begrenset utvalg. Men fortsatt det beste utvalget jeg har sett i Supra her til lands i en butikk Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Informerer om halv pris på alle varer hos Steez forresten, sjekk spesiellt ut Nike SB der det er mye kult! http://www.steez.no/index.php?page=products&manId=53&persist=new 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Noen kjappe mobilbilder av kjøpene mine i London. Nike Toki ND Nike tee-en Cardigans fra New Look elns, begge er like bortsett fra fargen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Skoa var greie nok, t-skjorta falt hvertfall i smak hos meg - digga den. Cardigans'a var heller ikke så dumme. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kunne tenke meg noen svarte sneakers, og vurderer en av disse to: Supra Vaider: og Supra Skytop: Hvem synes dere er fetest? Og er det noen stor forskjell på dem utenom utseenet? Og er det noen som har erfaring med dogfunk.com ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er på utkikk etter noen old school high tops. Slike man brukte på 80/90-tallet. Leitet etter bilde, men fant ikke noe. Noen som har forslag til noe slikt? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er egentlig ikke noen stor fan av skytops, syntes society er penere. Old school er i mitt hode Dunks eller kanskje reebook pumps: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Pumps har jeg. Reebok Commitment er i retning av det jeg ønsker. Så en kar på trening med noen slitte reebok med svær "tunge" eller hva det kalles. Her var noen i riktig retning. Men ser helst etter noen helt hvite. Noen sko som er re-released. Endret 31. juli 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå