Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet, JiGGe! :dribble:

Klarer ikke tyde alle skoene. Øverste, lengst til venstre : ?

Øverste lengst til høyre: Gunny's eller Satin TUF?

Og nederste lengst til høyre er Thunders?

 

Digget både buksene, og spesielt skjorta! Jakka var kanskje den jeg er mest tvilende til, men alt annet var utrolig fett! :thumbup:

 

Kan jeg spørre om hvor du fikk tak i skoene?

Lenke til kommentar

Skoene er Supra Skytop, usikker på om det er gunny's eller satin TUF. Det andre paret er Thunders.

 

 

http://www.mnl.dk den ligger i Århus, i Danmark.

Alt er kjøpt der bortsett fra Skjorta som er kjøpt i Løkken, i Danmark (150 kr!)

 

Litt enig i jakka. Men den var veldig billig og jeg kommer til å bruke den mest som "kose-genser"

 

Skoene kostet forresten 800 kr tilsammen :D

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar

The Prodigy (Prodigy er en eller annen shitty rapper fra US :p) i Spektrum var awesome ja. Bare jeg kunne oppleve Smack My Bitch Up igjen. :love:

 

Men ja, du har ikke noen tips angående shopping i London, og London generelt eller? :) Har allerede notert ned noen sjapper jeg vil innom (King Apparel og Adidas Originals bla), men noen flere tips er ikke å forakte. Og siden du da har vært i London, hvordan funker Oyster Card, om du hadde det?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Prodigy er den ene halvdelen av Mobb Deep, som ikke er shitty :p Noe sier meg at du burde vært på pendulum på Hove, hvis du ikke var der :)

 

Sist jeg var der ble det mye til at man gikk rundt uten noen spesiell butikk som mål, hvilket fungerte veldig bra når man holder seg innenfor shoppingområdene, der finner man alltid noe! Adidas originals var jeg innom, men ikke king apparel. Der jeg kjøpte mest var på urban outfitters og footlocker, som du ser flere steder rundt om i byen.

 

Et lite tips er å se deg ut noen merker, og så finne ut adressen til noen sentrale butikker eller flagship stores som fører disse. Jeg gjorde dette iallefall og fant utrolig nok frem til butikkene og.

 

Oyster Card brukte jeg ikke, kjøpte bare et ukespass eller noe liknende som fungerte overalt ;)

Lenke til kommentar

Ukepasset, hvordan får man tak i det? :) Btw, er ikke fan av Mobb Depp. :p Var forresten ikke på Hove, men de skal jo spille sammen med The Prodigy på konserten/festivalen jeg skal på (Warriors Dance Festival) så. :D Gleder meg!

 

Hadde Adidas Originals noe bra når du var der? Håper på å komme over noen Adidas Originals x Star Wars klær der. Har sett innom Urban Outfitters sin nettside, og det ser ut som om de har mye bra. Så skal sjekke innom dem, og muligens Footlocker også. Så får jeg vel søke opp noen Flagship Stores etc. Takk for tipsene hvertfall. :thumbup:

Lenke til kommentar

Var noe sånn hvertfall, kjøpte det bare på stasjonen, er veldig enkelt når du først er der ;) At du ikke er fan av mobb deep skjønnte jeg egentlig, men pendulum og prodigy sammen blir garantert utrolig kult, glede deg burde du! :)

 

Hmmm, var noe kult der men jeg var egentlig bare fort innom og kjøpte ingenting, så du må nesten se selv. Vet ikke helt hvor lett det er å finne noe fra den collaben heller, men å søke på google etter hvor de i tilfelle kan ha det er nok lurt :)

Lenke til kommentar

Aha, da tror jeg at skal kjøpe meg et ukepass der. :) Funker det slik som busskort og slik her i Norge, bare med metro og buss? Hva er prisen?

Gleder meg sinnsykt til The Prodigy og Pendulum sammen ja, håper på å oppleve Voodoo People (Pendulum Remix) live. :live: Blir jo en del andre fete artister og band der som Chase & Status, Enter Shikari, Caspa, Zane Lowe (en av UK's mest kjente DJ-er) og et par andre mindre fristende band. :p

 

Men skal ta tipsene dine til etteretning da og søke litt rundt etter flagstores og merker. :) Får håpe jeg finner noe av Star Wars -collaben også, i det minste en tee elns. :p

Lenke til kommentar

Funker veldig likt, er bare et kort som fungerer på alt av busser og metro, veldig enkelt! Prisen må du nok spørre google om, vet at metroen har fine nettsider ;)

 

Voodoo people remixen hører du nok, den var en av de første sangene på hove hvertfall.

 

Det burde være mulig å oppdrive noe hvertfall, uansett bør du bare forberede deg på å bruke penger! Ser frem til bilder når du er tilbake :p

Lenke til kommentar

Kult! Da regner jeg med at remixen sikkert blir spilt på denne festivalen også. Kanskje sammen med The Prodigy også? :D

 

Skal nok få fikset meg en del plagg, spørs bare hvor mye jeg får for et par tusenlapper da. :p Skal prøve på noen bilder, om jeg får tid ... Flyet mitt lander rundt 0930 den 26. juli, og 1600 samme dag går flyet mitt til Madla og rekruttskolen. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...