Homme Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) nightmares.. Bare jeg som sikler litt på den gamle Spongebob Squarepants kjede til Nigo? Bling bling! Skal vi spleise KongKake? Endret 1. juli 2010 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Haha, ja Homme, så kan vi sende det til hverandre annenhver uke, slik at vi kan bruke det like mye. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hah! Justin Bieber har Skytop II navy/gold på seg i den beibi sangen. Bare jeg som mista litt sansen for de skoa nå? Endret 2. juli 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han bruker sneakers fra Supra uansett. Har sett han bruker TUF's, Skytops II's, Vaiders, og masse fra Skytop serien. Han har jo en del penger, så han kan jo kjøpe akkurat hva han vil ha. Dessverre blir Supra enda mer hyped, og blir mer populære. God reklame for Supra Footwear da, men. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Tactics.com er vel en side som kunne vært listet opp i førstepost? Har bestilt mye derifra, og er en vanvittig bra side. Endret 2. juli 2010 av EvenL Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han bruker sneakers fra Supra uansett. Har sett han bruker TUF's, Skytops II's, Vaiders, og masse fra Skytop serien. Han har jo en del penger, så han kan jo kjøpe akkurat hva han vil ha. Dessverre blir Supra enda mer hyped, og blir mer populære. God reklame for Supra Footwear da, men. Tror både han og Jason Derulo blir sponset av Supra, men tanke på at de begge bruker Supra sko i mange av musikkvideoene sine. Også er det usedvanlig mange "close-ups" på skoene i videoene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, har lagt merke til disse "close-up's" bildene av skoene de bruker selv, men gjør meg ingenting, egentlig. Supra F. ser det nok på det som god reklame, men er nok en del Supra fan's som ikke liker det. Selv, så bryr jeg meg ikke så mye. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Tactics.com er vel en side som kunne vært listet opp i førstepost? Har bestilt mye derifra, og er en vanvittig bra side. Fører dem opp jeg. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Pegasus 89, de mest behagelige skoa jeg noensinne har hatt på meg. 40 pund på ebay. Endret 5. juli 2010 av Enok3000 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Pegasus er nok desidert en av de meste behaglige kicksa der ute ja. Og ser ikke værst ut heller.. http://www.youtube.com/watch?v=VZDefSMjYMk&feature=related Endret 6. juli 2010 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Tja, ser ikke så halvgærne ut de Pegasus-ene, men ikke noe jeg kunne tenkt meg tror jeg. Og skulle gjerne hatt de kicksa i den videoen. Noe å vise mamma neste gang hun klager over mine 6-7 par med sko. EDIT: Nydelig. Endret 7. juli 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 De er penere i beige semsket skinn Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Likte dem ikke noe særlig, syntes sidene ble for dominerende. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som veit om noen merker som har noen kule typiske "logoflash tees" (ala WeSC etc) men som ikke er så "kjennte". Liker enkle skjorter med en logo, text eller icon på, men det som er å få kjøpt i Trondheim er jo bare WeSC og DC og de løper jo annenhver fjortiss rundt i Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Veldig mange streetwearmerker har jo noen plagg med logoen på. Obey, Supra, Alife osv. har hvertfall. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 LRG, TITS, Supra, HUF, RVCA. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis jeg skal kjøpe enkle sneakers som dette: Hvor i Oslo er det verdt å sjekke ut da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Stress er vel det stedet jeg foretrekker å handle kicks. God service, greit utvalg og folkene der kan kicks. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Sole Service og Freudian Kicks Siste innkjøp: Endret 8. juli 2010 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå