Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Takk for positiv tilbakemelding om skoene :)

De kostet tilsammen litt under 2000kr eksl. frakt. Det er langt mer enn jeg synes er forsvarlig å bruke på et par sko, men jeg hadde så lyst på dem.

DjCrapBag: Jeg liker hvite og sorte like godt. De sorte skoene gir en bedre "speileffekt" enn de hvite, men de hvite er lettere å kombinere med resten av plaggene. Grunnen til at jeg valgte hvit var pga. det var de første jeg fant i en passende størrelse. Søk gjennom ebay daglig med søkeordene "ysl", "yves saint laurent" og "rolling" (på Men's Shoes), Supermarket på superfuture.com (link) med tagsene "rolling" "ysl" og "yves saint laurent" (du finner den nederst, trykk ctrl+f og skriv inn søkeord) og styleforum.net

De selger de også på saksfifthavenue.com, men da må du betale fullpris og moms.

Edit: Du må også passe på at de er spesielle i størrelsen. Bruker 45 til vanlig, og bruker 44 i disse skoene (43,5 kunne sikkert passet bedre, men disse er greie nå.) Ikke nok med det, men formen på skoene er litt merkelige. De er lange og smale. Jeg har god plass fremfor tærne mine, men de sitter greit i vidden. Har normal fot, kanskje litt høy vrist.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Bestilte et par nye sneakers i går. Gleder meg til jeg får de. :)

post-105082-1277147171,4426_thumb.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...