Alkaw Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har forresten den nederste skjorta som Jigge linket til, og den var veldig liten... Kjøpte den i large og ville sannsynligvis passet en som vanligvis bruker medium. Min har aldri blitt brukt, og den kunne trengt en ny eier, ta gjerne kontakt ved interesse. Vet salg er litt fyfy men den går til gi bort pris, bare for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Endelig har Adidas Double Play'sa kommet. Var nok en størrelse for små, men de går seg nok til ... On foot: Endret 7. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Lov å spørre om hvorfor du bruker buksene som en pirat? Skoa var tøffe Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Nå som det er så digg vær så må jeg jo brette opp chinosa litt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kun jeg som synes det er fetere å stappe skolissa inn i skoen? 1 Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kun jeg som synes det er fetere å stappe skolissa inn i skoen? Nei, synes det er finere å ha de innenfor, jeg og. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kun jeg som synes det er fetere å stappe skolissa inn i skoen? Nei, det er du ikke. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Få av deg de hvite tennissokkene KK! Ellers fine sko Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Få av deg de hvite tennissokkene KK! Ellers fine sko 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Få av deg de hvite tennissokkene KK! Ellers fine sko Haha, ikke diss de bleike leggene mine. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Uansett så syntes jeg opprullede bukser så langt nede passer best til plims, loafers eller seilere. Men ikke til sneakers Unnskyld for dissen Endret 8. juni 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Sier meg enig her. Syntest oprullede chinos ikke passer helt med sneakers. Skoene så dog bra ut. Forresten, hvilke chinos er det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Analogue: Haha, er vant til det, så går bra. Enten så er det for lite hår på leggene mine, eller så er de for bleike ... Tablespoon: Er chinos fra These Glory Days, de har dem på tilbud på Volt. Takk forresten. Angående oppbretten, så synes jeg det egentlig funker til det meste av sko jeg, og spesielt den navy sømmen på chinosene passet bra til Double Play'sa ... Men skal gå med på at det ser best ut med plims/seilere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Oppbrett funker som sagt best på nevnte ovenfor. Kicks med oppbrettet ser tacky ut. Og ja, du er rimelig bleik Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke alle som tænner seg i solarium vet du, bebe! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha! Nei, har stekt meg der i 15*3 min bare. Så jeg er ikke den som har vært der mest. Men nå har jeg aldri slitet med å få brunfarge, så shorts som rekker til kneet er perfekt! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvorfor skal posten være så treig? Bestillte tees fra Alife for over en uke siden, pleier å være her nå Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg venter enda på skoene jeg bestilte for en uke siden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Ikke alle som tænner seg i solarium vet du, bebe! +1. Solarium gidder jeg ikke, og leggene mine bruker alltid lang tid på å få farge. Men bare vent, i juli en gang så har nok de også fått litt farge. Analogue og Frdlr: Om posten ikke har rotet bort tingene deres, da regner jeg med at det blir pics her når de kommer? Endret 8. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Angående solarium, hva er ok mengde per uke? Er klar over at det der en tråd allerede, men gidder ikke den i mine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå