Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Har forresten den nederste skjorta som Jigge linket til, og den var veldig liten... Kjøpte den i large og ville sannsynligvis passet en som vanligvis bruker medium. Min har aldri blitt brukt, og den kunne trengt en ny eier, ta gjerne kontakt ved interesse. Vet salg er litt fyfy men den går til gi bort pris, bare for å bli kvitt det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Analogue: Haha, er vant til det, så går bra. Enten så er det for lite hår på leggene mine, eller så er de for bleike ... :p

 

Tablespoon: Er chinos fra These Glory Days, de har dem på tilbud på Volt. :) Takk forresten.

 

Angående oppbretten, så synes jeg det egentlig funker til det meste av sko jeg, og spesielt den navy sømmen på chinosene passet bra til Double Play'sa ... :) Men skal gå med på at det ser best ut med plims/seilere.

Lenke til kommentar

Ikke alle som tænner seg i solarium vet du, bebe! :ph34r:

 

+1.

 

Solarium gidder jeg ikke, og leggene mine bruker alltid lang tid på å få farge. Men bare vent, i juli en gang så har nok de også fått litt farge. :p

 

Analogue og Frdlr: Om posten ikke har rotet bort tingene deres, da regner jeg med at det blir pics her når de kommer? :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...