Popobawa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takker. De var litt dyre da. Eller er det en grei pris? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Slenger meg bare på svaret til AnewZ som oppsummerte det ganske greit. Yey! Jeg skal tillate meg selv og kjøpe ett par sko i dag! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hvilke sko da Homme? 1 Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 @JiGGe: Synes den "hette-skjorta" var mighty fet jeg. Navn på den og hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvilke sko da Homme? Ingen aning, driver å kikker rundt nå. Noen forslag? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hmm... Nå aner jo ikke jeg hva du har og ikke har, og om du er ute etter low, mid eller high -tops, men får vel komme med noen forslag da? Hvite perf Janoskis? Rimelige vriene å få tak i på nettet, men det er mulig. Air Royal Mid i en eller annen funky colorway? Busenitz? Double Play? Eric Koston Dunks? Oranje Bruins? Reebok Fullington? Tja, noen forslag hvertfall ... Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De Oransje Bruinsa er fete. Samme med Perf. Janoski og Busenitz. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, synes de hvite Janoski-ene er nydelige. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvorfor er Janoski-ene så vanskelig å få tak i? Spesial utgave elns? Synes de var ganske fine og sommerlige. Har du tips til noe lignende? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 De var var in-shop eksklusive, altså, det var kun mulig å få tak i dem i utvalgte fysiske butikker (bla. Flatspot sin fysiske butikk i England), men fant en nettbutikk som solgte dem for en liten stund siden (husker ikke hvilken ). De hadde bare sære størrelser igjen da. Men leter du litt på Google og eBay finner du alltids et par. Har desverre ikke noen gode tips, utenom andre colorways. Den beige utgaven (Khaki/Boulder) og Pacific Blue er ganske fete. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg så dem i en skate store i gøteborg. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som har gode tips til passende sneakers til denne? Bruker 45/46, så de bør helst ikke få beina mine til å se større ut... Converse AllStars så f.eks. tre-fire nummer større ut enn Golaen på det andre beinet Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ikke bruk sneakers med dress. Det ser teit ut i 99.9% av alle tilfellene. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) +1, Tablespoon. Når du bruker dress, skal det være pensko, og ikke sneakers. Det ser bare veldig dumt ut med sneakers\lacoste sko\eller feite DC skatesko. Tror også han karen på bildet bør legge opp buksene sine. De var LITT lange. Var ikke akkurat noe for dressen i seg selv heller. Endret 4. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Må si meg enig i de ovenfor. Dress med sneakers ser utrolig dumt ut. På 17.Mai så jeg ved flere anledninger 14 åringer som gikk rundt i dress og lacoste sko ;D (Drammen) Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Haha. Akkurat, da blir det laceups ellers wingtips istedet tenker jeg. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Takker. De var litt dyre da. Eller er det en grei pris? http://www.dogfunk.com/snowboard/Nomis-Classic-Chino-Short-Mens/NOM0602M.html @JiGGe: Synes den "hette-skjorta" var mighty fet jeg. Navn på den og hvor kan den kjøpes? Element Williamsburg Hooded http://www.dogfunk.com/snowboard/Element-Williamsburg-Hooded-Shirt-Long-Sleeve-Mens/ELT2064M.html Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ville heller kjøpt shortsen på 50-50. Prisen er ikke så veldig gal der, og handler du fra Dogfunk må du betale toll, og da blir det i hvert fall dyrt. Skal hente min shorts i dag, btw. Så leveringen til 50-50 er god Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haha. Akkurat, da blir det laceups ellers wingtips istedet tenker jeg. Oxford cap-toe, yo. Brune hvis du har mad swagger. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 feite DC skatesko. Skatesko ser stygt og dumt ut i alle tilfeller. Fatter ikke hvordan noen klarer å ta på seg de om morgenen. Beklager til de som faktisk bruker skatesko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå