Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, virker som dere streetwear folk digger det meste sålenge det er streetwear. Selv mislikte jeg STERKT skjorten med hette på, selv om jeg syntes mye streetwear er fett. Supra skoene ser jo greie ut, men passer ikke så godt inn i sommervarmen. Emerica skoene var veldig kurante, likte ikke fargen så godt. Shortsene likte jeg ikke, hvertfall ikke utifra fit-bilde. Altfor baggy og dyp i skrittet. Nesten litt wannabe haremshorts :!:

Lenke til kommentar

Hehe, virker som dere streetwear folk digger det meste sålenge det er streetwear. Selv mislikte jeg STERKT skjorten med hette på, selv om jeg syntes mye streetwear er fett. Supra skoene ser jo greie ut, men passer ikke så godt inn i sommervarmen. Emerica skoene var veldig kurante, likte ikke fargen så godt. Shortsene likte jeg ikke, hvertfall ikke utifra fit-bilde. Altfor baggy og dyp i skrittet. Nesten litt wannabe haremshorts :!:

 

Supra skoa er egentlig først å fremst fordi jeg klarte å ødelegge de andre skoene mine etter for mye skating. Så nå har jeg kunne et par sommersko.

Shortsene er det bare en ting å si. Det er slik me likar dom!

Lenke til kommentar

Ble dårlig med dit til shopping i dag siden en kompis ringte meg idet jeg spaserte inn på kjøpesenteret i byen og skulle ha meg med på stranda. Ble til at jeg rakk å handle lyseblå chinos fra Vailent og en svart ensfarget t-skjorte med V-hals på H&M. Fikk også kjøpt meg en del ankelsokker :)

Lenke til kommentar

Suprane er da ALT for varme til å være sommersko, men til skating er de sikkert greie. De fra Emerica var også greie, men hadde heller spart de pengene og kjøpt plims eller liknende enn å bruke penger på slike "merkesko" som mest sannsynlig ikke holder spesiellt lenge.

 

Den første shortsen var ok, hvis modellen hadde tatt den ordentlig på seg. Vanskelig å bedømme den andre men som sagt var skrittet for dypt, likte heller ikke fargen noe særlig.

 

Likte virkelig ikke hetteskjorta? mens den andre skjorten var fin ;)

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...