Funkmasterfleksnes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jepp, og selvom prisene er relativt stive sammenliknet med besillinger fra utlandet er det ikke annet enn overkommelig sammenliknet med norske butikker. Utvalget har også blitt ganske bra, selvom det fortsatt er endel logoflash og liknende Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Syntes chinosene var litt for store KK, men ellers likte jeg det. Som sagt så shortsen krøllete ut men det fikses med litt stryking, hvor er den kjøpt? Shortsen er fra H&M fra i fjor, men vet de har en lignende modell i år også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Fant nettopp ut at jeg har dårlig med shortser som passer meg i klesskapet, så kjøpte meg en shorts fra 50-50.no Veldig enkel og grei (Bildet er fra 50-50.no) Må vel på let etter en shorts til, eller to. Endret 3. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De var utrolig kule! Må kjøpe sånn selv. Takk for at du delte ditt kjøp. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Dagens antrekk. Var ute å skata idag. (ja, rommet mitt er kjemperotete.) Endret 3. juni 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Liker det, men se til pokker å knepp opp en knapp eller to. EDIT: Skoene likte jeg ikke helt, men siden de ble brukt til skating går det greit. Endret 3. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Kul skjorte, og kule jeans! Er ikke så for skoene, men brukes de til skating er det vel akseptabelt. Endret 3. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Syntes kanskje skjorten så litt kort ut, men det er kanskje bare vinkelen. Knepp for all del også opp noen knapper, du skal da ikke knyte noe slipps rundt der? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har nå mekka meg en liten liste over sommerønsker Noen som vet om noen OK denim bukse til under 600 kr. Normal, mørk? Endret 3. juni 2010 av JiGGe Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Smude saker! Digga spesielt det nederste skjorta. Den var fresh! Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Egentlig ikke helt min stil. Men den er sykt fet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Likte det meste, uten om hetteskjorta. Den nederste var fin da. Btw, ta en titt på Cheap Monday Five, mørke jeans til 400,-. Kunne tenke meg dem selv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hehe, virker som dere streetwear folk digger det meste sålenge det er streetwear. Selv mislikte jeg STERKT skjorten med hette på, selv om jeg syntes mye streetwear er fett. Supra skoene ser jo greie ut, men passer ikke så godt inn i sommervarmen. Emerica skoene var veldig kurante, likte ikke fargen så godt. Shortsene likte jeg ikke, hvertfall ikke utifra fit-bilde. Altfor baggy og dyp i skrittet. Nesten litt wannabe haremshorts :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Shortsene likte jeg ikke, hvertfall ikke utifra fit-bilde. Altfor baggy og dyp i skrittet. Nesten litt wannabe haremshorts Sier noe der ja, likte ikke at de var så dype i skrittet. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hehe, virker som dere streetwear folk digger det meste sålenge det er streetwear. Selv mislikte jeg STERKT skjorten med hette på, selv om jeg syntes mye streetwear er fett. Supra skoene ser jo greie ut, men passer ikke så godt inn i sommervarmen. Emerica skoene var veldig kurante, likte ikke fargen så godt. Shortsene likte jeg ikke, hvertfall ikke utifra fit-bilde. Altfor baggy og dyp i skrittet. Nesten litt wannabe haremshorts :!: Supra skoa er egentlig først å fremst fordi jeg klarte å ødelegge de andre skoene mine etter for mye skating. Så nå har jeg kunne et par sommersko. Shortsene er det bare en ting å si. Det er slik me likar dom! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ble dårlig med dit til shopping i dag siden en kompis ringte meg idet jeg spaserte inn på kjøpesenteret i byen og skulle ha meg med på stranda. Ble til at jeg rakk å handle lyseblå chinos fra Vailent og en svart ensfarget t-skjorte med V-hals på H&M. Fikk også kjøpt meg en del ankelsokker Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Synes ikke den hette-skjorta var så ille gæli. Kan bli bra om man kombinerer den riktig. Men veit ikke om jeg hadde brukt penga mine på den da. Kunne godt brukt den hvis jeg fikk den slengt etter meg Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Suprane er da ALT for varme til å være sommersko, men til skating er de sikkert greie. De fra Emerica var også greie, men hadde heller spart de pengene og kjøpt plims eller liknende enn å bruke penger på slike "merkesko" som mest sannsynlig ikke holder spesiellt lenge. Den første shortsen var ok, hvis modellen hadde tatt den ordentlig på seg. Vanskelig å bedømme den andre men som sagt var skrittet for dypt, likte heller ikke fargen noe særlig. Likte virkelig ikke hetteskjorta? mens den andre skjorten var fin Endret 3. juni 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kule shorts da. Hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå