Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Posten er ikke i streik har jeg fått vite, så det går nok bra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kom over denne siden for noen dager siden på jakt etter noen vintage tee's. Noen som har noe erfaring? http://www.article1.net/man.html Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvordan er utvalget av sneakers i Tronheim? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ikke bra sist gang jeg var i byen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Heisann gutter og jenter Jeg har lagd en måte en tråd for å lodde interesse for et MoV-treff iløpet av sommeren https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1233867&st=0&do=findComment&comment=15736314 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva syntes man om denne fra Obey? 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg liker den. Akkurat noe slikt jeg leter etter nå til sommeren, men dere er fælt dårlige på tipsingen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Tja, ser bra ut den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 I et forsøk på å øke aktiviteten legger jeg ut bildene av dagens antrekk her også jeg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Synes chinosen er rullet noen cm for langt opp. Hva slags stoff er shortsen? Ser krøllete ut hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Homme, hvor blir det av deg? Du var jo den mest aktive i bildetråden og caféen. Savner preppy antrekkene dine. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Synes chinosen er rullet noen cm for langt opp. Hva slags stoff er shortsen? Ser krøllete ut hehe Som jeg sa i den andre tråden, må ha nok kjøling på beina. Shortsen er i bomull, og kunne trengt seg litt stryking ja. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Meh. Jeg hadde lyst å gå med shorts idag, men det regnet ._. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Syntes chinosene var litt for store KK, men ellers likte jeg det. Som sagt så shortsen krøllete ut men det fikses med litt stryking, hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Skal kjøpe meg plims og noen sommerplagg etter jobb i morgen. Forvent bilder! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Herlig! Fikk forresten 200 kroners gavekort fra Junkyard idag fordi jeg har måttet vente på buksene mine pga streiken Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Herlig kundeservice! Inntrykket jeg får av Junkyard blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå