Vertical^ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Henrik C: Seilersko i hi-top-versjon? Fett. Frister noe jævelig å bestille disse nå, sjekk prisen! Ca. 900,- med frakt er jo råbillig. Noen som har noe rabattkoder til Karmaloop btw? Koden CRAZYDEALS (20% avslag) har i hvert fall alltid fungert for meg. Btw synes jeg det er bra at det ikke bare er snakk om Supra her, selvom jeg er Supra fanboy Karmaloop er en veldig seriøs side, og merker ikke som gift. Toll må du nok betale. Endret 20. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hmm.. Hva er denne boksen her godt for da? Btw, ved hjelp av rabattkoder har jeg klart å pressen prisen på de begunderrøde TK'sa ned i 135 dollar med frakt (altså rundt 785NOK). Frister noe jævlig å bestille nå. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er det samme som om når du handler bursdag- og julegaver og spør personen i kassen: "Kan du pakke den inn for meg?" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Synes du burde kjøpe da. Det er en god pris Selvom du tar med "Gift Option", så slipper du nok ikke frakt. Blir nok bare et lite kort oppi skoboksen (evt. utenpå), og tror ikke det fører til at du slipper toll. Hvilken kode brukte du for å presse det ned så mye, forresten? Ganske god pris det der altså. EDIT: Nvm.. Så ikke den koden du hadde satt i rep-code boksen. Den gir 20% eller? Pleri å bruke CRAZYDEALS, har funka hvær gang. Fikk den med på et sånn nyhetsbrev fra Karmaloop. Endret 21. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det er det samme som om når du handler bursdag- og julegaver og spør personen i kassen: "Kan du pakke den inn for meg?" Ahh, så kjedelig. Synes du burde kjøpe da. Det er en god pris Selvom du tar med "Gift Option", så slipper du nok ikke frakt. Blir nok bare et lite kort oppi skoboksen (evt. utenpå), og tror ikke det fører til at du slipper toll. Hvilken kode brukte du for å presse det ned så mye, forresten? Ganske god pris det der altså. EDIT: Nvm.. Så ikke den koden du hadde satt i rep-code boksen. Den gir 20% eller? Pleri å bruke CRAZYDEALS, har funka hvær gang. Fikk den med på et sånn nyhetsbrev fra Karmaloop. Brukte koden du ser i bildet ja, gir -20% + -10% på fremtidig kjøp. Tror nok jeg kommer til å gå for skoene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vil gjette på at hele kjøpet kommer til å havne på rundt 1300-1500 kroner. Tollen skal ha en del, og det skal de som frakter også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Blir ca. 200 i mva regner jeg med, men hva er det DHL skal ha da? De får jo allrede betalt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Skulle ha over 300 da jeg kjøpte mine Skytops fra en engelsk side. 785 NOK (som du nevnte i stad) + 25% mva + 10% i noe (husker ikke hva det er) + Frakt fra DHL. 300++ Endret 21. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 De 10,7%-ene er toll, som det ikke er på sko. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Husk tollgebyret også. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det har de vel forsåvidt nevnt allerede. DHLs fraktkostnader er dette. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Men er virkelig tollgebyret til DHL på svimlende 300,-? Om heler sulamitten kommer til å koste 500,- ekstra frister det lite å bestille. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Gjorde det for meg i hvert fall. Brevet kom en 2 måneder etter at jeg mottok skoene. Endret 21. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Nå har jeg sittet her klar til å trykke på "Buy now!"-knappen til Karmaloop i timesvis, også får jeg vite at jeg muligens må ut med 300,- ekstra. Nedtur. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Om du får det brevet 2 mnder etter første betaling kan du jo bare se på det som en 150,- avgift hver mnd for awesomeness Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er ikke toll på sko. Om du må betale gebyr fra dhl, det vet jeg ikke: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) AnewZ: Ja, forsåvidt sant det. Klør i fingrene etter å trykke "Buy now!". EDIT: Hvor lenge har Karmaloop dette salget sitt egentlig? Varer vel hvertfall til i morgen? Endret 21. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 AnewZ: Ja, forsåvidt sant det. Klør i fingrene etter å trykke "Buy now!". EDIT: Hvor lenge har Karmaloop dette salget sitt egentlig? Varer vel hvertfall til i morgen? Du får et gebyr fra DHL. Anyways. Mener du salget på Burgundy TK's eller? Isåfall er det vanskelig å si hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Jepp, mener salget på TK'sa. Regner med at det er en del av salget som gjelder for hele resten av sjappa. Men tar å ser det ann til i morgen. Er det forsatt salg, så slår jeg mest sannsynlig til. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Dobbeltpost, men nå er TK'sa bestilt. Så får jeg bare ta all den tolldritten som vil følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå