Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Henrik C:

 

Seilersko i hi-top-versjon? Fett. :D

 

 

Frister noe jævelig å bestille disse nå, sjekk prisen! Ca. 900,- med frakt er jo råbillig. :dribble: Noen som har noe rabattkoder til Karmaloop btw? :whistle:

Koden CRAZYDEALS (20% avslag) har i hvert fall alltid fungert for meg. Btw synes jeg det er bra at det ikke bare er snakk om Supra her, selvom jeg er Supra fanboy :p Karmaloop er en veldig seriøs side, og merker ikke som gift. Toll må du nok betale.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du burde kjøpe da. Det er en god pris :)

 

Selvom du tar med "Gift Option", så slipper du nok ikke frakt. Blir nok bare et lite kort oppi skoboksen (evt. utenpå), og tror ikke det fører til at du slipper toll.

 

Hvilken kode brukte du for å presse det ned så mye, forresten? Ganske god pris det der altså.

EDIT: Nvm.. Så ikke den koden du hadde satt i rep-code boksen. Den gir 20% eller? Pleri å bruke CRAZYDEALS, har funka hvær gang. Fikk den med på et sånn nyhetsbrev fra Karmaloop.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Det er det samme som om når du handler bursdag- og julegaver og spør personen i kassen: "Kan du pakke den inn for meg?"

 

Ahh, så kjedelig. :p

 

Synes du burde kjøpe da. Det er en god pris :)

 

Selvom du tar med "Gift Option", så slipper du nok ikke frakt. Blir nok bare et lite kort oppi skoboksen (evt. utenpå), og tror ikke det fører til at du slipper toll.

 

Hvilken kode brukte du for å presse det ned så mye, forresten? Ganske god pris det der altså.

EDIT: Nvm.. Så ikke den koden du hadde satt i rep-code boksen. Den gir 20% eller? Pleri å bruke CRAZYDEALS, har funka hvær gang. Fikk den med på et sånn nyhetsbrev fra Karmaloop.

Brukte koden du ser i bildet ja, gir -20% + -10% på fremtidig kjøp. :)

 

Tror nok jeg kommer til å gå for skoene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...