Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Steez har åpnet ny butikk i Oslo, og vi har dermed enda en butikk og stikke innom når vi er på besøk :)

 

Utrag fra Steez: "Den nye butikken holder til i ærverdige gamle Posthallen bare ett steinkast fra paradegaten Karl Johan. Der kan du i tilegg til I.N.I og LRG finne merker som The Hundreds, Nike SB, HUF, Alife, Adidas Skate, Vans, Kr3w, Supra og Supra NS."

 

Mye bra her altså!

Endret av Analogue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steez har åpnet ny butikk i Oslo, og vi har dermed enda en butikk og stikke innom når vi er på besøk :)

 

Utrag fra Steez: "Den nye butikken holder til i ærverdige gamle Posthallen bare ett steinkast fra paradegaten Karl Johan. Der kan du i tilegg til I.N.I og LRG finne merker som The Hundreds, Nike SB, HUF, Alife, Adidas Skate, Vans, Kr3w, Supra og Supra NS."

 

Mye bra her altså!

woot! :w00t:

Lenke til kommentar

Da var jeg kommet hjem fra Oslo. Ble hverken sko eller skjorte på meg, siden jeg ikke fant det jeg lette etter. Kjøpte meg isteden et par chinos fra Acne for 1000kr, på S&S. Dropper å poste bilder, da et skikkelig kamera er fraværende i dette huset (webkameraet på laptopen er det nærmeste). Det er uansett bare helt streite, normale chinos med behagelig passform.

 

Ja, også bestilte jeg nettopp denne fra soleservice.no:

 

alife-everybody-low-canvas1.jpg

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Spurte tidligere om tips til shortser. Det kokte veldig bort i en ny side og annet snakk. Spør igjen, og kan legge til at jeg ikke vil ha shortser som er alt for lange. Fra litt over til litt under kneet er fint. :yes:

 

Vet at H&M har en del enkle, fine shorts, i tilegg kan du jo sjekke Carlings og Volt? :) Vailent(?) har visstnok noen fine, samme gjelder These Glory Days ...

 

 

Visvim FBT, men de koster 3000+kr, og det har jeg ikke.

Like greit. :p Men hva med Sebago Docksides i en fresh farge? Har sansen for disse og disse. :)

 

Ja, også bestilte jeg nettopp denne fra soleservice.no:

 

 

Fete kikcs! Forlanger pics når de kommer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...