Funkmasterfleksnes Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Steez har åpnet ny butikk i Oslo, og vi har dermed enda en butikk og stikke innom når vi er på besøk Utrag fra Steez: "Den nye butikken holder til i ærverdige gamle Posthallen bare ett steinkast fra paradegaten Karl Johan. Der kan du i tilegg til I.N.I og LRG finne merker som The Hundreds, Nike SB, HUF, Alife, Adidas Skate, Vans, Kr3w, Supra og Supra NS." Mye bra her altså! Endret 28. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ikke dårlig! Irriterer meg hvor lite jeg tar turen til Oslo egentlig.. Bor 25 minutter unna, men er der bare et par ganger i året.. Og må si at Junkyard.no har blitt en utrolig god nettside de siste månedene. Butikken bare vokser og vokser! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det har den! Fikk også nå heldighvis melding om at buksene jeg har bestillt som ikke ble sendt pga streik nå blir sendt med posten istedet De som har bestillt rett før streiken er det dog litt værre med :S Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Steez har åpnet ny butikk i Oslo, og vi har dermed enda en butikk og stikke innom når vi er på besøk Utrag fra Steez: "Den nye butikken holder til i ærverdige gamle Posthallen bare ett steinkast fra paradegaten Karl Johan. Der kan du i tilegg til I.N.I og LRG finne merker som The Hundreds, Nike SB, HUF, Alife, Adidas Skate, Vans, Kr3w, Supra og Supra NS." Mye bra her altså! woot! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kan informere om 25% salg på http://mltd.com/ frem til mandag ved bruk av koden 25memorial10. Har funnet noe bra der hvertfall, særlig av capser og tees Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Digger disse! Synd de helt sikkert er styggdyre. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er litt skeptisk men må nesten se flere bilder, link? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Fant ikke bedre bilde en dette: Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg syntes dog de var litt for ordinære, og vet at Lanvin har mange mer spenstige modeller. Men enkle og fine sneakers er det jo Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Kan informere om 25% salg på http://mltd.com/ frem til mandag ved bruk av koden 25memorial10. Har funnet noe bra der hvertfall, særlig av capser og tees Vet du om de sender pakken som gift? Fant et par sko til 115$ = ca. 90$...etter rabatt. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Når du bestiller kan du legge ved en melding, sist jeg bestillte ba jeg de om å sette som gift og å sette prisen til under 200 kroner (Ca 30$) og dette hadde de gjort Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er vel strengt tatt ikke anna enn mva på sko ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Og momsen er på 25%? Er en del det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Spurte tidligere om tips til shortser. Det kokte veldig bort i en ny side og annet snakk. Spør igjen, og kan legge til at jeg ikke vil ha shortser som er alt for lange. Fra litt over til litt under kneet er fint. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen med gode forslag til sommerkicks/sko? Er ingen fan av plimms, så jeg har egentlig utelukket det. Har lyst på ett par Båtsko. Har også lyst på noe lignende disse: Visvim FBT, men de koster 3000+kr, og det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Da var jeg kommet hjem fra Oslo. Ble hverken sko eller skjorte på meg, siden jeg ikke fant det jeg lette etter. Kjøpte meg isteden et par chinos fra Acne for 1000kr, på S&S. Dropper å poste bilder, da et skikkelig kamera er fraværende i dette huset (webkameraet på laptopen er det nærmeste). Det er uansett bare helt streite, normale chinos med behagelig passform. Ja, også bestilte jeg nettopp denne fra soleservice.no: Endret 31. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Spurte tidligere om tips til shortser. Det kokte veldig bort i en ny side og annet snakk. Spør igjen, og kan legge til at jeg ikke vil ha shortser som er alt for lange. Fra litt over til litt under kneet er fint. Vet at H&M har en del enkle, fine shorts, i tilegg kan du jo sjekke Carlings og Volt? Vailent(?) har visstnok noen fine, samme gjelder These Glory Days ... Visvim FBT, men de koster 3000+kr, og det har jeg ikke. Like greit. Men hva med Sebago Docksides i en fresh farge? Har sansen for disse og disse. Ja, også bestilte jeg nettopp denne fra soleservice.no: Fete kikcs! Forlanger pics når de kommer. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, får vel prøve å få fikset et par bilder når jeg har fått skoene. Men ikke forvent krystallklar kvalitet. Noen som vet noe om leveringstiden til Sole Service? Er den på samme nivå som de andre norske nettbutikkene? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Er nok ganske grei, men desverre er det streik for tiden, så det kan hende at det tar en stund slik som med buksene mine. Hvem frakter? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er Posten som frakter, men jeg vet ikke om de er tatt ut i streik. Står på nettsiden til Sole at de bruker 3-5 arbeidsdager, men det kan variere i stor grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå