Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen bilder av Suprawood, jeg fikk ikke til noen skikkelig fitpics med dem på.

 

 

 

tull014.th.jpg

 

tull013.th.jpg

 

 

 

Fete! :dribble:

 

Tenker å kjøpe meg et par Lacoste sneakers til å ha i sommer. Tenker på en hvit modell, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken.

 

Vær så snill, kjøp noen andre sko. :p

Lenke til kommentar

Har også hørt at de er gode å gå i, men kvaliteten er rævva. Av de mange kompisene jeg har med lacoste sko, så har alle blitt slitte og stygg(ere) veldig fort. Som fyren her oppe sa, plimmsolls er stilrent og billig. Ellers så er det flere adidas/nike sko osv som passer beskrivelsen "stilren".

Lenke til kommentar

Sommeren er her snart og finværet tillater vel snart shorts til og med her oppe. Noen som kan komme med tips til shortser som kan fungere, sånn noenlunde uansett stil? Liker ikke shortser som går halvveis nedpå leggen.

 

Må også ha meg en ny sommerjakke. Så om noen har noe fett å vise til blir jeg glad for det. :)

Lenke til kommentar

Sommeren er her snart og finværet tillater vel snart shorts til og med her oppe. Noen som kan komme med tips til shortser som kan fungere, sånn noenlunde uansett stil? Liker ikke shortser som går halvveis nedpå leggen.

 

Må også ha meg en ny sommerjakke. Så om noen har noe fett å vise til blir jeg glad for det. :)

 

Shortser i denne lengden?

image1xxl.jpg

 

Og angående sommerjakke, noe spesielt du tenkte på?

Sånn "baseball" jakke eller noe annet?

Lenke til kommentar

Den lengden er fin. Så vidt over knærne fungerer det også, men helst ikke for lange.

 

Har rett og slett ikke peiling på jakker. Har letet byen rundt på de få stedene som har jakker og jeg finner ekstremt lite. Om dere poster noen dere syns er fine har jeg noe å gå ut i fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...