Vertical^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du kan jo sensurere ansiktet ditt, eller holde i en vinkel så man ikke ser ansiktet ditt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er ikke noe problem at dere ser ansiktet, er bare at jeg ikke liker og ta bilder Men skal vel sikkert få tatt noen idag, eller i morgen Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Her er noen bilder av Suprawood, jeg fikk ikke til noen skikkelig fitpics med dem på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kule sko det der, FarAway! Anbefaler deg å lagre bildene på skrivebord, og så "Legg til vedlegg" når du skal poste. Så slepper man å måtte laste opp bilde på Imageshack. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tenker å kjøpe meg et par Lacoste sneakers til å ha i sommer. Tenker på en hvit modell, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Hvilken er fetest til (mørke) jeans? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er ikke så fan av noen av dem, men synes de to på den nederste rekka var tøffest. (Den i midten, og den helt til venstre). Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Selv likte jeg best den øverste og den under den øverste.. Spørs litt om buksene er slim også da Endret 27. mai 2010 av MST Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Liker ingen av de, for å være ærlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Her er noen bilder av Suprawood, jeg fikk ikke til noen skikkelig fitpics med dem på. Fete! Tenker å kjøpe meg et par Lacoste sneakers til å ha i sommer. Tenker på en hvit modell, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Vær så snill, kjøp noen andre sko. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen forslag? Liker det stilrent. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Enkle plimsolls. Fåes på alle slags skobutikker til en billig pris. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Enig. Ikke vits å betale ekstra for en harry Lacoste logo på skoene. 2 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Var ikke pga merket jeg vurderte Lacoste. Har bare fått inntrykk av at de er veldig behagelige å gå i, men det stemmer kanskje ikke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har også hørt at de er gode å gå i, men kvaliteten er rævva. Av de mange kompisene jeg har med lacoste sko, så har alle blitt slitte og stygg(ere) veldig fort. Som fyren her oppe sa, plimmsolls er stilrent og billig. Ellers så er det flere adidas/nike sko osv som passer beskrivelsen "stilren". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis du bare vil ha enkle sko, gå for plims, vil du har stilrene sneakers, så kan du titt på noe fra Nike (SB) og Adidas. Venter selv på noen Adidas Double Play i marineblått, men som finnes i fargene hvitt og sort også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lacoste sko er harry spør du meg.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sommeren er her snart og finværet tillater vel snart shorts til og med her oppe. Noen som kan komme med tips til shortser som kan fungere, sånn noenlunde uansett stil? Liker ikke shortser som går halvveis nedpå leggen. Må også ha meg en ny sommerjakke. Så om noen har noe fett å vise til blir jeg glad for det. Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sommeren er her snart og finværet tillater vel snart shorts til og med her oppe. Noen som kan komme med tips til shortser som kan fungere, sånn noenlunde uansett stil? Liker ikke shortser som går halvveis nedpå leggen. Må også ha meg en ny sommerjakke. Så om noen har noe fett å vise til blir jeg glad for det. Shortser i denne lengden? Og angående sommerjakke, noe spesielt du tenkte på? Sånn "baseball" jakke eller noe annet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den lengden er fin. Så vidt over knærne fungerer det også, men helst ikke for lange. Har rett og slett ikke peiling på jakker. Har letet byen rundt på de få stedene som har jakker og jeg finner ekstremt lite. Om dere poster noen dere syns er fine har jeg noe å gå ut i fra. Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Tusler selv rundt i denne her nå om dagen: Passe varm, syntes nå jeg.. og ser grei ut etter min mening Endret 27. mai 2010 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå