KKake Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Nå er jeg ikke akkurat faglært på området, men streetwear kan vel defineres som en uformell stil som er lett "tilgjengelig", og er ekstremt lett å blande med andre stiler (og samtidig se greit ut). Ta en titt i bildetråden, er flere der som har mikset streetwear og preppy med utmerkede resultater. Tja, tror du er inne på noe ja. Forøvrig er Homme en av de med best streetwear-stil her på forumet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Agreed, Frdlr! Er enig med det du sier. Den kan lett blandes med andre stiler. Preppy f.eks, som du sier. Kan kanskje lett bli casual (det trenger jo ikke å være negativt heller). Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan dere ikke poste noen får bilder, sånn jeg skjønner hva denne stilen går ut på? Litt slitsomt å bla igjennom 75 sider. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har boksere noe å si på om du får deg et ligg eller ikke? I utgangspunktet ikke, men hadde jeg visst at det skjedde hadde jeg ungått dem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sant nok, Analogue Skal poste opp et par bilder senere i kveld, som i hvert fall er min stil. Har fått høre den både er streetwear, preppy, og casual (da kjedelig vil jeg tro) Btw; Svarte sko -> Svart bukse? Er ikke så mye annet som funker føler jeg. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Charlo skal gjøre bygdøy utrygg i år Summer hotness Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er ikke det litt overkill, eller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Det der kan jeg dessverre ikke kalle noe annet harry\og eller tacky. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) haha shit for noe playa haters. Hva er det dem sier ? Dont hate the player hate the game, damer kommer som fluer. forresten beste parfyme Higher dior energy ahh perfekt. Har en ny flaske her nå Endret 25. mai 2010 av Charlo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 For noen jævlige shorts. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Du er i hvert fall veldig selvsikker, det skal du ha. Hawaii-skjorter og shortser er ikke særlig pent. Får veldig pensjonistfølelse av det.. Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Er 16 selv Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 dere er gærne hele gjengen haha. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 dere er gærne hele gjengen haha. Beklager, kamerat. Det er du som er gal, hehe. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det meste av bukser funker faktisk til sorte sko vertical. Selvsagt med noen modifikasjoner. Hva slags sko er det snakk om? Beige syntes jeg ofte funker bra til sorte sneakers Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det meste av bukser funker faktisk til sorte sko vertical. Selvsagt med noen modifikasjoner. Hva slags sko er det snakk om? Beige syntes jeg ofte funker bra til sorte sneakers Sjekk side 56. Har bilder av de der. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da tror jeg det er mye som kan passe med de, som feks beige. Lenke til kommentar
iam Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ralph Lauren er vell også "street"? Jeg bruker det ihvertfall! Nå fortida så er vintage/retro-looken inn på streetwearfronten. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er Converse sko streetwear, eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Cons funker helt fint i en rekke stiler, også streetwear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå