Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forbinder i hvert fall ikke poloer som streetwear. Første som faller inn i hodet på meg er Polo Ralph Lauren :p

 

Slenger dem opp i kveld. Og venter\håper fortsatt på fit pics fra andre her også.

 

Charlo:

Har du fortsatt ikke fått inn at dette ikke er en salgstråd?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat kalle Jean Paul så veldig sossete :p

 

Den svarte poloen var ok, men er ikke så fan av den hvite, Charlo.

Bokserne er helt kurrante.

 

Da har du jo totalt missforstått. Du rocker den hvite med svarte dickies pants og røde nike shoes. Se det for deg, hotness.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, Viskelærhodet. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere streetwear. Sneakers er vel et must innen streetwear.

 

Jeg er ikke fan av streetwear stilen som går innen veldig store klær.

 

Hørtes bra ut det, Charlo :)

 

Så streetwear er noe sånn indie blandet med hip-hop, eller noe sånn?

Lenke til kommentar

Der må jeg motsi deg, Charlo. Jeg har nesten bare slimfit jeans, og et par som er regular. Bruker heller aldri baggy klær. Streetwear er nok mye forskjellig.

 

Streetwear og hip-hop går nok bra sammen. Stilen stammer vel fra hip-hop. Spar meg for Flava.

Men når man nevner hip-hop og streetwear, så går det nok mye i baggy klær.

 

Tenker litt på Lil' Wayne. Baggy jeans som er 4 størrelser for store, og han har de ned på knærne. :nei:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Sneakers er vel et must innen streetwear.

 

Ikke nødvendigvis ...

 

Men ja, vanskelig å definere streetwear egentlig. Ta en titt i tråden, så ser du hvertfall at det ikke er "wigger-maka-flow-klær". :p

 

Charlo: Lite vits i å poste undertøy her da men. :p Likte forresten ikke poloene, jalla med glitter og greier på. Og for n'te gang, dette er IKKE en salsgtråd.

Lenke til kommentar

Sneakers er vel et must innen streetwear.

 

Ikke nødvendigvis ...

 

Men ja, vanskelig å definere streetwear egentlig. Ta en titt i tråden, så ser du hvertfall at det ikke er "wigger-maka-flow-klær". :p

 

Charlo: Lite vits i å poste undertøy her da men. :p Likte forresten ikke poloene, jalla med glitter og greier på. Og for n'te gang, dette er IKKE en salsgtråd.

 

Jeg får vel ta meg en titt rundt i tråden, da.

Bare tenkte det var sånn gangster-stil, siden det har street i navnet. :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke akkurat faglært på området, men streetwear kan vel defineres som en uformell stil som er lett "tilgjengelig", og er ekstremt lett å blande med andre stiler (og samtidig se greit ut). Ta en titt i bildetråden, der er det flere eksempler på hvordan man kan mikse streetwear med f.eks. preppy og få det til å se bra ut.

Endret av Frdlr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...