hernil Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Husk rapporteringsknappen da folkens så slipper vi at ting utarter seg 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Vil gjerne se mer bilder i denne tråden. Er vel flere her som har mottatt\kjøpt en del sko og klær i det siste. Navy\gold, Suprawood, og sko fra Adidas kan vel nevnes Endret 24. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 I dag ble det 6 boxere og 4 t shirts og så har det ankommet 2 helt råå polos med sølv striper Må holde det rent (!) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nice, Charlo! Husk også at dette er en streetwear tråd, der det skal snakkes om streetwear. Polo gensere passer nok litt bedre i Mote og Velværecafeen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Og hvorfor kan ikke polos brukes i streetwear? Btw, Vertical, hvor blir det fit-picsa du skulle komme med? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Polo gensere sier du ? damn, glemte at det blei to singleter for å vise fram mine store å flotte muskler. En svart og blå Endret 25. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg forbinder i hvert fall ikke poloer som streetwear. Første som faller inn i hodet på meg er Polo Ralph Lauren Slenger dem opp i kveld. Og venter\håper fortsatt på fit pics fra andre her også. Charlo: Har du fortsatt ikke fått inn at dette ikke er en salgstråd? Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ralph Lauren UGHH !! Det mest sossete jeg eier er en Jean Paul vind jakke. Den er jææææææææævlig soft Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Vil ikke akkurat kalle Jean Paul så veldig sossete Den svarte poloen var ok, men er ikke så fan av den hvite, Charlo. Bokserne er helt kurrante. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vil ikke akkurat kalle Jean Paul så veldig sossete Den svarte poloen var ok, men er ikke så fan av den hvite, Charlo. Bokserne er helt kurrante. Da har du jo totalt missforstått. Du rocker den hvite med svarte dickies pants og røde nike shoes. Se det for deg, hotness. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva mener dere med Streetwear? Er det sånn wigger-maka-flow-klær? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Absolutt ikke, Viskelærhodet. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere streetwear. Sneakers er vel nesten et must innen streetwear. Jeg er ikke fan av streetwear stilen som går innen veldig store klær. Hørtes bra ut det, Charlo Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva mener dere med Streetwear? Er det sånn wigger-maka-flow-klær? streetwear er mere baggy/løse klær. Ikke sånn tight Tatler/Follestad shit. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Absolutt ikke, Viskelærhodet. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere streetwear. Sneakers er vel et must innen streetwear. Jeg er ikke fan av streetwear stilen som går innen veldig store klær. Hørtes bra ut det, Charlo Så streetwear er noe sånn indie blandet med hip-hop, eller noe sånn? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Der må jeg motsi deg, Charlo. Jeg har nesten bare slimfit jeans, og et par som er regular. Bruker heller aldri baggy klær. Streetwear er nok mye forskjellig. Streetwear og hip-hop går nok bra sammen. Stilen stammer vel fra hip-hop. Spar meg for Flava. Men når man nevner hip-hop og streetwear, så går det nok mye i baggy klær. Tenker litt på Lil' Wayne. Baggy jeans som er 4 størrelser for store, og han har de ned på knærne. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Sneakers er vel et must innen streetwear. Ikke nødvendigvis ... Men ja, vanskelig å definere streetwear egentlig. Ta en titt i tråden, så ser du hvertfall at det ikke er "wigger-maka-flow-klær". Charlo: Lite vits i å poste undertøy her da men. Likte forresten ikke poloene, jalla med glitter og greier på. Og for n'te gang, dette er IKKE en salsgtråd. Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sneakers er vel et must innen streetwear. Ikke nødvendigvis ... Men ja, vanskelig å definere streetwear egentlig. Ta en titt i tråden, så ser du hvertfall at det ikke er "wigger-maka-flow-klær". Charlo: Lite vits i å poste undertøy her da men. Likte forresten ikke poloene, jalla med glitter og greier på. Og for n'te gang, dette er IKKE en salsgtråd. Jeg får vel ta meg en titt rundt i tråden, da. Bare tenkte det var sånn gangster-stil, siden det har street i navnet. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Carlo: Likte ikke poloene, men bokserene var ok, med mindre du er interessert i å få deg noe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har boksere noe å si på om du får deg et ligg eller ikke? Definisjonen på streetwear er nok vanskelig. Jeg viker i hvert fall unna store og baggy klær. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nå er jeg ikke akkurat faglært på området, men streetwear kan vel defineres som en uformell stil som er lett "tilgjengelig", og er ekstremt lett å blande med andre stiler (og samtidig se greit ut). Ta en titt i bildetråden, der er det flere eksempler på hvordan man kan mikse streetwear med f.eks. preppy og få det til å se bra ut. Endret 25. mai 2010 av Frdlr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå