Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Synes han er underholdende, jeg.

 

Skal forresten ned til hovedstaden på fredag. Hovedsakelig fordi jeg skal på konsert på søndag, men regner med det blir en tur ned til sentrum på lørdag. Er på utkikk etter nye sommerkicks og kanskje (hvis pengeboken holder) en ny skjorte. Kommer selvsagt med bilder når jeg er back home i Nordens Paris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

40 eller så innlegg med kjøp og salg blandet med litt off topic og antatt trolling er fjernet fra tråden. Mye mulig et innlegg som ikke burde fjernes har forsvunnet og da beklager jeg det, men sånt skjer når man må ta et skippertak i en tråd.

 

Tilbakemeldinger på dette tas på PM og ikke i tråden ;)

Lenke til kommentar

Dette er IKKE en byttetråd, bare så det er sagt.

 

Hvis det er disse buksene fra Dickies du tenker på så er ikke de noe mindre chinos enn de fra Dr. Denim ...

 

Nei ikke 874 orginale, men Double Knee. De er videre og mere luftige.

 

blackdfd.jpg

 

Ive got it ;)

 

Dickies har fantastisk kvalitet, holder drit lenge og sterk i stoffet. Ikke krøllbar

 

 

''The Dickies Double Knee Cell Phone Pocket pants are a multi-use style work pants. These durable pants are the standard Dickies Cotton Polyester blend (65% Polyester/35% Cotton). They have a Flat Front and a Permanent Crease. These pants are also Stain and Wrinkle Resistant and contain the Scotchguard Stain Release formula. What makes these pants different from the Classic 874 Work Pants is the double-stitched knee, and extra Cell Phone Pocket on the right leg. These pants also fit a little roomier compared to the 874.''

Endret av Charlo
Lenke til kommentar

det går rykter her om at enkelte tror jeg er utlending. Dette stemmer ikke. OG JA jeg er fra vestkanten født og oppvokst i Oslo 4 life.

 

But lets talk shoes fellas (!)

 

Bestilte meg Suprawood igår, får de rundt neste uke :)

http://caliroots.com/cali/product.asp?id=22166

 

 

og de feste shosa her går til han her karen. Jeg kunne rana deg for de as

 

http://factory413.com/shop/footwear/413-edition/vaider/s28027wood/

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...