Analmeth Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Synes han er underholdende, jeg. Skal forresten ned til hovedstaden på fredag. Hovedsakelig fordi jeg skal på konsert på søndag, men regner med det blir en tur ned til sentrum på lørdag. Er på utkikk etter nye sommerkicks og kanskje (hvis pengeboken holder) en ny skjorte. Kommer selvsagt med bilder når jeg er back home i Nordens Paris. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bestillte nylig chinos fra DrDenim, bare for å få en mail om at de var rammet av transportstreik og at de ikke visste når jeg fikk buksene mine Disse: Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du bestilte fra Junkyard? kjøpte meg et par DrDenim chinos for en stund siden, men måtte sende dem tilbake fordi de var litt for små. har venta veldig lenge på å få de nye chinosene. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 40 eller så innlegg med kjøp og salg blandet med litt off topic og antatt trolling er fjernet fra tråden. Mye mulig et innlegg som ikke burde fjernes har forsvunnet og da beklager jeg det, men sånt skjer når man må ta et skippertak i en tråd. Tilbakemeldinger på dette tas på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Porto: Bestillte fra Junkyard ja, er ikke redd for størrelsen fordi jeg har samme chinos i en annen farge som sitter veldig bra Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tenkte egentlig at streiken sikkert var grunnen til at jeg ikke hadde fått chinosene mine enda Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Mhm, det er veldig kjedelig igrunn! Menmen, jeg fikk en mail fra junkyard jeg da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Ser fine ut de Analogue. Kunne tenke meg å prøve ut noen klær fra Dr. Denim snart ... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) On the real though, kjøp deg Dickies bukser. Ser bedre ut en chinos. Chinos er tight, hvis du liker slim stil da. Jeg har Khaki dickies og black. Endret 24. mai 2010 av hernil Sukk. Fjernet ønske om byttehandel og tilbakemelding på moderering Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Dette er IKKE en byttetråd, bare så det er sagt. Hvis det er disse buksene fra Dickies du tenker på så er ikke de noe mindre chinos enn de fra Dr. Denim ... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Dette er IKKE en byttetråd, bare så det er sagt. Hvis det er disse buksene fra Dickies du tenker på så er ikke de noe mindre chinos enn de fra Dr. Denim ... Nei ikke 874 orginale, men Double Knee. De er videre og mere luftige. Ive got it Dickies har fantastisk kvalitet, holder drit lenge og sterk i stoffet. Ikke krøllbar ''The Dickies Double Knee Cell Phone Pocket pants are a multi-use style work pants. These durable pants are the standard Dickies Cotton Polyester blend (65% Polyester/35% Cotton). They have a Flat Front and a Permanent Crease. These pants are also Stain and Wrinkle Resistant and contain the Scotchguard Stain Release formula. What makes these pants different from the Classic 874 Work Pants is the double-stitched knee, and extra Cell Phone Pocket on the right leg. These pants also fit a little roomier compared to the 874.'' Endret 24. mai 2010 av Charlo Lenke til kommentar
iam Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Probs too Charlo som ikke gir seg! Lættis! men.. Dickiesbuksene er baggie, de originale ihvertfall. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Probs too Charlo som ikke gir seg! Lættis! men.. Dickiesbuksene er baggie, de originale ihvertfall. Nei, nå må du lese. Jeg har orginal, og de er slim fit. Akkurat som han posta i bildet Lenke til kommentar
iam Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har de også, ikke no slim heller mer straight fit ++ Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Først skriver du att du har Double Knee, som er videre, og så skriver du har original, som er slim fit. Bestem deg. Men joda, dickies er fett. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har dickies orginal 874 i svart og så har jeg dickies double knee i khaki. Double knee er videre og har sånn funky mobil lomme, som du kan imponere jentene med. Lenke til kommentar
iam Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Garanterer en slik funky lomme chicks? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 straight fit= slim fit for meg, ingen diskusjon om den saken. Jeg skulle ha kjøpt den svarte 874 orginal i double knee, men det går. Garanterer en slik funky lomme chicks? nei bare om du har lik swag som meg. Du må ha den ekte vestkant looken. Lenke til kommentar
iam Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Om du er fra Oslo så tror jeg ikke du har den ekte vestkantlooken... Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) det går rykter her om at enkelte tror jeg er utlending. Dette stemmer ikke. OG JA jeg er fra vestkanten født og oppvokst i Oslo 4 life. But lets talk shoes fellas (!) Bestilte meg Suprawood igår, får de rundt neste uke http://caliroots.com/cali/product.asp?id=22166 og de feste shosa her går til han her karen. Jeg kunne rana deg for de as http://factory413.com/shop/footwear/413-edition/vaider/s28027wood/ Endret 24. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå