tsghost Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva synes dere om Thunder Lo? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 De er fine, synes dog at de ligner mistenkelig mye på Converse Chuck Taylor Ox. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Aunmar postet sin mening om at det var for mye fokus på loafers i skotråden, med samme negative vinkling og ordbruk som ofte brukes av fkm og andre. fkm derimot skrev at det er for mye sneakers i sneakertråden, hvilket er det samme som om jeg skulle gått til cafeen og spurt hvorfor det var så mye snakk om klær der, og ikke om hagestell. Aunmar gav oss sin mening på en noe krass måte, men i samme ånd som vi ser alt for ofte her. fkm gjorde derimot dette kun for å provosere, uten at jeg skjønner hvorfor. Blå skrift = godt poeng! Det er det samme å komme til caféen og spørre om hvorfor det er så mye om klær og så lite om f. eks. accesories btw, men jeg tar poenget. Uansett, diskusjonen er tåpelig, jeg bare synes det er interessant å se hvordan dere momentant går for personangrep når det er fkm som poster. Meen det er fortsatt en unødvendig post fra fkm... Extractum: Liker dem ikke, får litt skatesko-feeling (Altså av typen DC etc.) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vet dere om noen butikker i Bergen som selger Supra sko? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle Fine de, men leter du på Eurosko, DNA, DinSko etc så finner du en rekke lignende sko, billigere enn det det blir fra Karmaloop. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle Enkle og greie sko, hadde gått for navy og hvit hadde jeg vært deg Salbu: Session har noe, men uansett er det billigere å bestille fra utlandet omtrent Endret 20. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Da tror jeg stikker en tur til nærmeste skobutikk og kjøper et par hvite sko derfra, og bestiller ett par navy med pakken jeg skal bestille fra karmaloop edit: Ja, ble vist ikke navy likevell. Har ikke riktig str Endret 20. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle Enkle og greie sko, hadde gått for navy og hvit hadde jeg vært deg Salbu: Session har noe, men uansett er det billigere å bestille fra utlandet omtrent Takk skal sjekke det ut! Ja, vet men vil prøve støreslen før jeg bestiller (a) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Da har jeg lagt inn en liten bestilling hos Karmaloop Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 På hva da? et par enkle sneakers ett par shortser og noen t-shirts og et par stk. ala Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke overbegeistret, men plimsa, skjorta og shortsen funker. Dog er skjorta litt "rotete". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kom på en ting jeg nå. Vil det ikke se veldig fucka ut med plims (det var det korrekt uttrykket, right?} i str 11? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vel, du bør helst kjøpe størrelsen som passer føttene dine. Størrelse 11 (US) er ikke så uvanlig stort uansett. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Impulskjøp i byen i går. Greit til 200 kr. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Kom på en ting jeg nå. Vil det ikke se veldig fucka ut med plims (det var det korrekt uttrykket, right?} i str 11? Hvorfor skulle det se dumt ut? 45 er stort, ja, men det trenger jo ikke å se dumt ut. Endret 24. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Blir litt mye OT her nå. Tenker å poste opp fit pics av noen plagg som jeg nylig har kjøpt. Poster dem i morgen eller på tirsdag Endret 24. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå