Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aunmar postet sin mening om at det var for mye fokus på loafers i skotråden, med samme negative vinkling og ordbruk som ofte brukes av fkm og andre. fkm derimot skrev at det er for mye sneakers i sneakertråden, hvilket er det samme som om jeg skulle gått til cafeen og spurt hvorfor det var så mye snakk om klær der, og ikke om hagestell. Aunmar gav oss sin mening på en noe krass måte, men i samme ånd som vi ser alt for ofte her. fkm gjorde derimot dette kun for å provosere, uten at jeg skjønner hvorfor.

 

Blå skrift = godt poeng!

 

Det er det samme å komme til caféen og spørre om hvorfor det er så mye om klær og så lite om f. eks. accesories btw, men jeg tar poenget.

 

Uansett, diskusjonen er tåpelig, jeg bare synes det er interessant å se hvordan dere momentant går for personangrep når det er fkm som poster. Meen det er fortsatt en unødvendig post fra fkm...

 

Extractum: Liker dem ikke, får litt skatesko-feeling (Altså av typen DC etc.)

Lenke til kommentar

Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle

 

Fine de, men leter du på Eurosko, DNA, DinSko etc så finner du en rekke lignende sko, billigere enn det det blir fra Karmaloop.

Lenke til kommentar

Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle

 

Enkle og greie sko, hadde gått for navy og hvit hadde jeg vært deg :)

 

Salbu: Session har noe, men uansett er det billigere å bestille fra utlandet omtrent

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Dum diskusjon. Hva syns dere om disse skoa da? Tenker på kanskje og bestille de + et par hvite. Enten den fargen der, eller navy. Trenger bare et par hvite enkle

 

Enkle og greie sko, hadde gått for navy og hvit hadde jeg vært deg :)

 

Salbu: Session har noe, men uansett er det billigere å bestille fra utlandet omtrent

 

Takk skal sjekke det ut! Ja, vet men vil prøve støreslen før jeg bestiller (a)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...