Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Er vel ikke uvanlige at "fkm" reagerer litt når det er noen som er uenige med han, så bare lær dere å ignorere det, tviler sterkt på at han kommer til å stoppe med det første.

 

aunmar: Liker ingen av dem, men ville gått for de øverste viss du skulle ha ett av de parene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

 

Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

 

Ok?

 

Fordi aunmar kommer med et snartenkt utsagn i en tråd så skal du forpeste en annen tråd med akkurat det samme? Skjerp deg ...

Lenke til kommentar

OMFG! Jeg bestilte Skytop 2 Navy/Gold på fredag forrige uke. På tirsdag denne uken kl. 16:50 lokal tid ble de sendt fra Columbus, Ohio (US) og i dag 43 timer senere ble de levert på døra av DHL! Insane altså! Har aldri opplevd så rask levering før. :dribble:

 

Og kicksa er fantastiske! Elsker dem! :love:

Lenke til kommentar

Synes det er interessant å se hvor forskjellig kritikken mot aunmar og fkm er. fkm blir jo kjølhalt her i sneakerstråden for å skrive akkurat det samme som aunmar gjorde i skotråden, men aunmar fikk jo en god del backup i skotråden... Sier ikke at det var nødvendig av noen av dem, tvert imot mener jeg at begge postene er unødvendige og ukonstruktive. Antar at fkm ikke mener det som står i posten han kopierte fra aunmar, men dersom han gjør det er det jo akkurat samme sak? Tviler dog på at det er tilfelle, så da mener jeg det var unødvendig av fkm.

 

Når det skal være sagt er jeg ikke akkurat imponert over dere andre som svarte ham heller. "Var det et tragisk forsøk på å være morsom? Det var så dårlig at jeg ler av deg som bruker. Skaff deg et liv, mann."? "BOOM! In our face.."? "dritten din kan du ta med deg et annet sted"? "Ingen har spurt etter din mening fkm, og vi opprettet tråden nettopp for å slippe syting fra sånne som deg."? "Greit, fkm har en riktig klesstil. Gratulerer!"?

 

Dere som skriver slikt hever dere ikke akkurat over hans nivå, tvert imot. Han skrev om sko, dere kjører personangrep. Nice...

 

Mener ikke å ta noen side her, bare tenk over dere selv også, ikke bare alle andre som provoserer dere så voldsomt :whistle:

 

Mvh den diplomatiske 15-åringen Jonas :tease:

 

Edit: Får vel være litt on-topic også. Likte ingen av de to der, aunmar. Personlig foretrekker jeg lave Nike-sneaks, evt. noe lignende de fra Adidas KongKake kjøpte for ikke så lenge siden (Play-et eller annet tror jeg..), som jeg likte veldig godt :)

Endret av Jonas.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er interessant å se hvor forskjellig kritikken mot aunmar og fkm er. fkm blir jo kjølhalt her i sneakerstråden for å skrive akkurat det samme som aunmar gjorde i skotråden, men aunmar fikk jo en god del backup i skotråden... Sier ikke at det var nødvendig av noen av dem, tvert imot mener jeg at begge postene er unødvendige og ukonstruktive. Antar at fkm ikke mener det som står i posten han kopierte fra aunmar, men dersom han gjør det er det jo akkurat samme sak? Tviler dog på at det er tilfelle, så da mener jeg det var unødvendig av fkm.

 

Dere som skriver slikt hever dere ikke akkurat over hans nivå, tvert imot. Han skrev om sko, dere kjører personangrep. Nice...

 

Mener ikke å ta noen side her, bare tenk over dere selv også, ikke bare alle andre som provoserer dere så voldsomt :whistle:

 

Aunmar postet sin mening om at det var for mye fokus på loafers i skotråden, med samme negative vinkling og ordbruk som ofte brukes av fkm og andre. fkm derimot skrev at det er for mye sneakers i sneakertråden, hvilket er det samme som om jeg skulle gått til cafeen og spurt hvorfor det var så mye snakk om klær der, og ikke om hagestell. Aunmar gav oss sin mening på en noe krass måte, men i samme ånd som vi ser alt for ofte her. fkm gjorde derimot dette kun for å provosere, uten at jeg skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar

 

Edit: Får vel være litt on-topic også. Likte ingen av de to der, aunmar. Personlig foretrekker jeg lave Nike-sneaks, evt. noe lignende de fra Adidas KongKake kjøpte for ikke så lenge siden (Play-et eller annet tror jeg..), som jeg likte veldig godt :)

 

Adidas Originals Double Play er navnet. Kommer med fit-pics når jeg har fått dem. :)

 

Forøvrig så kan jeg kanskje si meg enig med at fkm fikk mye tyn og at aunmar var noe usaklig i skotråden, men seriøst, hva er poenget med å synke like lavt, og i tilegg drite seg ut ved å faktisk si at det er litt vel mye sneakersprat i sneakertråden? Godt mulig han mente det ironisk, men likevel ...

Lenke til kommentar

Uansett så var det unødvendig. Da legger vi den død.

 

On topic: Skytop II black gold ser greie ut, men ville heller hatt navy/gold.

 

Enig i begge. :) Navy/gold er den beste fargen på Skytop 002, selv om "Cinco de Drinko" -versjonen også er rimelig funky.

 

IMG_0214-568x378.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...